יש מספר חברות באירופה המתמחות בפיתוח וייצור מכוניות-נישה כקבלניות-משנה של היצרנים הגדולים. אל החברות הללו פונים כשעולה הצורך, למשל, לפתח ולייצר גרסת-קבריולה, או – כמנהג הימים האלו – קופה-קבריולה עם גג נפתח מתקפל. חברת וואלמט (Valmet) מפינלנד היא אחת המובילות בתחום. ברזומה הנוכחי שלה מופיעות מכוניות כמו פורשה בוקסטר וסאאב 9-3. בנוסף לפיתוח וייצור של מכוניות סדרתיות עוסקת וואלמט, מזה מספר שנים, גם במכוניות-קונספט; מאז 1996 הציגה סדרה של מכוניות פתוחות גג, ביניהם כאלו המבוססות על הונדה CR-V, וולוו C70 ועוד. חלקן היו בעלות גג קשיח מתקפל – וזה בדיוק מה שעשתה עכשיו וואלמט עם האודי A4. בז'נבה מציגה וואלמט A4-קונספט, קופה-קבריו המבוססת על גרסת הקבריולה הסדרתית (וכאשר הגג מקופל, אגב, קשה להבחין בהבדלים). וואלמט הצליחה לפתח שיטה המאפשרת קיפול הגג לחבילה קומפקטית ביותר, כשכל הפנלים מקבילים זה לזה – דבר המאפשר לשמור על נפח סביר של תא המטען. ואילו כשהגג סגור מתקבלת צורת קופה בעיצוב ^מלהיב^, לדברי וואלמט. חלונות הצד הוארכו על-מנת לספק יותר אווריריות בתא הנוסעים (שנלקח כפי שהוא מהקבריולה הסדרתית), וראות טובה יותר החוצה. למרות ההתבססות על מכונית סדרתית, לוואלמט אין כל כוונות להציע את האודי CC בייצור סדרתי והם מדגישים כי מדובר בקונספט נטו.