פולקסווגן ממשיכה במסורת מכוניות התצוגה ששמן מורכב מאות אחת בלבד. אחרי ה-R וה-T היא מציגה בז'נבה את ה-C. כמו ב-Coupe ו-Cabriolet. לא מדובר ברכב תצוגה עתידני ומופרך, אלא ברכב בעל מפרט קונבנציונלי שנראה כמעט מוכן ליצור; גם הצהרת אנשי השיווק כי ^עדיין לא התקבלה החלטה לגבי יצור המכונית^ מראה כי מדובר כנראה בבדיקה זהירה של המים לפני שקופצים לבריכת הקופה-קבריולה המאוכלסת למדי. יאהבו? נייצר. לא יאהבו? לא נייצר... ה-C כוללת אלמנטים עיצוביים שמשייכים אותה מיד למשפחת פולקסווגן – ה^גבות^ מעל הפנסים הקדמיים נצפו כבר בפייטון, והגריל שפולש עמוק אל תוך החצאית הקדמית הוא אלמנט שעיטר כבר את חרטומן של מכוניות תצוגה אחרות של החברה (ומזכיר במבנהו את הגריל של הדודניות מבית אודי, ה-A8 6.0 וה-A6 החדשה). מאחורי אותו גריל נמצא מנוע ה-2.0 ליטר FSI המוכר של הקונצרן שמספק 150 כ^ס. קונבנציונלי כבר אמרנו? מימדי ה-C ממקמים אותה בתחום המשפחתי, עם אורך של 4.41 מ', אם כי היא רחבה יחסית, 1.81 מ', מה שמעניק לה יציבה ספורטיבית למראה. צירוף מימדי הרוחב והאורך מאפשר חלל פנימי עם מקום לארבעה נוסעים בגודל נורמלי. תא המטען, נקודה כואבת בדרך-כלל במכוניות נפתחות, מציג גם הוא נפח סביר עד מכובד – 200 ליטר עם גג פתוח ו-400 בתצורת קופה. הגג המתקפל, חתן השמחה העיקרי ב-C, נעזר במנגנון אלקטרו-הידראולי לביצוע הקיפול, ולמי שקשה להחליט בין גג פתוח לסגור מציעה פולקסווגן פתרון ייחודי – גג שמש נפתח כלול בתוך הגג המתקפל....