לאלו מאתנו שעבורם הקופה או הספיידר הנוכחיות של מזראטי אינן ממש מספקות – וזה נכון עבור כולנו, נכון? – מציעה עכשיו מזראטי גרסה חדשה, הקרבית והספורטיבית ביותר בהיצע עד עתה: "גראנספורט". מחלקת יחסי הציבור של מזראטי מתייחסת למכונית כאל דגם חדש אך למעשה מדובר בגרסה מחוממת של הקופה, עם מנוע (קצת) חזק יותר, שיפורים אוירודינמיים, מתלים מוקשחים/מונמכים וכן הלאה. אפשר היה בשקט לקרוא לה "קופה ספורט", אבל אין ספק ש"גראנספורט" נשמע יותר, ובכן, גרנדיוזי... מנוע ה-V8 בנפח 4.2 ל' קיבל מסאז' קל, כך שהוא מוציא עכשיו 400 במקום 390 כ"ס. שינויים ניכרים לעין בוצעו סביב המכונית, עם ערכת עזרים אוירודינמיים שלא רק תורמים ליציבות במהירויות גבוהות אלא גם – וזה די יוצא דופן – משפרים את מקדם הגרר ומורידים אותו מ-0.35 ל-0.33, נתון מצויין עבור מכונית מסוג זה. המתלים, כאמור, הונמכו והוקשחו; חישוקים בקוטר מוגדל, "19 במקום "18, נושאים צמיגים באותו רוחב כמו בדגם הרגיל, אך בחתך נמוך יותר – 235/35 במקום 235/40 מלפנים, 265/30 מאחור במקום 265/35. בזכות זאת, ובזכות הקשחת המתלים, תחושת ההיגוי אמורה להיות ישירה ומדוייקת יותר. הגראנספורט מצויידת בתיבת "קמביוקורסה" רובוטית בעלת מספר מודי פעולה, שמוצעת גם בקופה/ספיידר הרגילות, אך עם עדכונים בתוכנה המאפשרים החפות מהירות יותר ב-35% במוד "ספורט". בביצועים חלו שיפורים מינוריים: המהירות המרבית עלתה מ-285 ל-290 קמ"ש, התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש קוצצה קלות, מ-4.9 ל-4.85 שניות. שנאמר: וואוו. שגעון.