הפעם זה היה ממש מהר. רק לפני מספר שבעות התבשרנו על הדור החדש של ה-SLK לבית מרצדס וכבר הנחיתה עלינו סדנת בראבוס SLK משופרת. בראבוס היא סדנה המתמחה מזה שנים בשיפור התוצרת של מרצדס, היא אומנם לא חטיבת השיפורים הרשמית של מרצדס (תפקיד השמור ל-AMG) אך היא זוכה לשיתוף פעולה נרחב מהיצרן, מה שמסביר את הזריזות שבהצגת ה-SLK המשופרת. בראבוס מציעה שלל שיפורים ל-SLK החדשה שאותם הלקוח יכול להתקין ברכבו בנפרד או כחלק מחבילה הכוללת שילוב של שיפורי מנוע, שלדה ושינויים ויזואלים. למתונים מוצע תגבור של 30 כ^ס ל-SLK200 קומפרסור, אבל בינינו, בשביל 30 סוסים לא פונים לבראבוס. ה-SLK 6.1S היא כבר סיפור אחר.מי שלא מסתפק במנוע ה-V8 של ה-SLK55, על 360 סוסיו, יכול למסור אותו לטיפול בסדנת בראבוס. שם יגדילו את נפחו לכ-6,100 סמ^ק ויתקינו גלי זיזים, בוכנות וטלטלים חדשים. המנוע המשופר מפיק 445 כ^ס ב-6,000 סל^ד וכמעט 65 קג^מ. נתוני הביצועים שבראבוס מצהירים עליהם מרשימים בכל קנה מידה – 4.3 שניות מ-0 ל-100 ומהירות מרבית של 305 קמ^ש מוגבלים אלקטרונית (!!!). ללקוח מוצעות שתי אפשרויות שיפור למתלים – החלפת הקפיצים בלבד או סט מושלם הכולל קפיצים מוקשחים ובולמי גז. בתחום הגלגלים המבחר עשיר אף יותר וכולל שלוש אופציות במידות 17,18 ו-19 אינץ'. את החישוקים הבכירים יעטפו צמיגי 225/35ZR19 מלפנים ו-255/30ZR19 מאחור. הבלמים שופרו גם הם כדי להתמודד עם ההספק המוגדל – מלפנים נלפתים דיסקים מאווררים ומחורצים בקוטר 355 מ^מ ע^י קאליפרים משושי בוכנות ומאחור הותקנו דיסקים בקוטר 300 מ^מ וקאליפרים מרובעי בוכנות. בכדי שכולם יזהו שמדובר ב-SLK של בראבוס, ולא בסתם SLK מהמניין, שונה גם הקנקן – ספויילר קדמי חדש עם 4 פנסי ערפל קטנטנים, חצאיות מסוגננות, גימור סיבי פחם מבפנים, ספויילר אחורי צנוע על מכסה תא המטען וכמובן, כיתוב BRABUS על האחוריים... אם הרעיון מוצא חן בעינכם, אבל אתם מעדיפים מכונית עם קצת יותר מקום לנוסעים, בטח תשמחו לדעת שבראבוס מציעה את המנוע הנ^ל גם ב-C המחודשת.