מעודדת מאד מהפתיחה המוצלחת של עונת הראלי 2004, עם שני ניצחונות בשני המרוצים הראשונים של העונה (בנוסף לזכייתה בתואר אליפות היצרנים בעונה הקודמת) תציג סיטרואן בתערוכת ז'נבה את הסיטרואן ספורט קונספט. סיטרואן קוראת לזה ספורט קונספט, אבל בשורה התחתונה, מה שאתם רואים בתמונה היחידה שסיטרואן הסכימה לשחרר זה קדימון ל-C4, מחליפת הקסארה שתוצג בתערוכת פריז. אגב, סיטרואן נקטו באותה מהלך עם ה-C2 הקטנה, שגם היא הוצגה תחילה במדי קבוצת הראלי. פרטים טכניים לגבי הספורט קונספט לא נמסרו, אבל נראה שה-C4 לא תהיה אנמית במראה כמו הקסארה הפורשת. ניתן להבחין בפנסי חזית שמזכירים בצורתם את אלו של סדרה 5 של BMW, פסי כרום לרוחב הגריל הקדמי שיוצרים את סמל החיצים של סיטרואן, וגג שקוף כיאה למכונית תצוגה, אם כי קצת תמוה במקרה של רפליקת ראלי. בעוד שאת הספורט קונספט לכל היותר נראה בעתיד על שבילי הראלי, את ה-C3 XTR אנחנו נוכל לנהוג בשביל ליד הבית. גם סיטרואן מצטרפת לאופנת הסופר-מיני-כאילו-שטח ומציגה את התשובה שלה לפולו פאן ולרובר סטריטוויז. ה-C3 הרגילה קיבלה תוספת פגושי פלסטיק וחצאיות שחורות, פנסי ערפל מסוגננים וגגון למטען ועכשיו היא C3 XTR. לחובבי סיטרואן אולי היא תזכיר את המהארי כפולת ההנעה, אבל ה-XTR מצוידת בהנעה קדמית בלבד כאשר ישנה אפשרות בחירה בין מנוע ה-1.4 90 כ"ס החדש של הקונצרן לבין מנוע ה-1.6 110 כ"ס המוכר בעל תיבת הסנסודרייב הרובוטית.