עבור השוק האירופי אוהב-הסטיישנים הידיעה הזו חשובה, עבורנו לא ממש. כך או כך, לפניכם גרסת ה^טורינג^ – סטיישן – של ב.מ.וו סדרה 5, שתוצג לציבור בעוד כשבועיים בתערוכת ז'נבה – שנה אחרי השקת הדור החדש של סדרה 5. ה^טורינג^ מוצעת עם כל הטכנולוגיה המתקדמת שהכרנו בסדאן, כגון היגוי אקטיבי למעוניינים, ^Dynamic Drive^ עם מוטות-מייצבים מתכווננים, תצוגה עילית או בקרת שיוט אקטיבית. המכונית, כמובן, גדולה מה-5 טורינג היוצאת בכל הממדים (אך קלה יותר, בגלל שימוש בחומרים קלים), ומציעה נפח מטען מוגדל – מ-535 ליטר עם המושבים האחוריים במצב רגיל, ועד 1,650 ליטר כשהמושבים מקופלים. מבנה המתלים האחורי שונה במקצת לעומת הסדאן על-מנת לאפשר תא מטען עמוק ושטוח ככל האפשר, והמכונית מגיעה כסטנדרד עם מיתלים אחוריים מתאזנים מאליהם. פטנט חביב ושימושי הוא האפשרות לפתוח מרחוק את דלת תא המטען (המפוצלת, אגב, כמו בדגם היוצא) באמצעות השלט, פעולה שגם מקפלת את כיסוי תא המטען. בשלב ראשון תוצע הטורינג עם שני מנועי בנזין, 2.5 ל' 6 ציל' בדגם 525 ו-4.4 ל' V8 בדגם 545, וצמד דגמי דיזל עם מנועי 6 ציל' טוריים: 525d עם מנוע 2.5 ל' חדש בעל 177 כ^ס (14 יותר מהמנוע הקודם בנפח דומה) ו-40.8 קג^מ, ו-530d עם מנוע ה-3.0 ל' המצויין המוכר בעל 218 כ^ס ו-51 קג^מ. כל התיבות בעלות 6 הילוכים – ידניות, אוטומטיות ^סטפטרוניק^ ו-SMG רובוטיות. באביב 2005 יצטרפו עוד שני דגמי בנזין עם מנועים קיימים, 520 ו-530. אבל הבשורה המעניינת ביותר היא מנוע טורבו-דיזל חדש, בדגם 535d. מנוע זה, שיוצע הן בסדאן והן בטורינג מאוחר יותר השנה, מבוסס על מנוע ה-3.0 ל' 6 ציל' הנוכחי ושומר על אותו נפח, אך מצוייד בהגדשת טורבו דו-שלבית. המגדש הראשון מספק תגובה מיידית, ביטול של השהיית הטורבו ושפע מומנט בסל^ד נמוך, ואילו השני נכנס לפעולה בסל^ד גבוה יותר ותורם להגדלת ההספק המרבי יחד עם העלאת תחום הסל^ד היעיל. המנוע החדש מספק לא פחות מ-272 כ^ס, נתון מדהים עבור טורבו-דיזל בנפח שכזה: מדובר בהספק גבוה משל מנועי הטורבו-דיזל V8 בנפח 4.0 ל' של ב.מ.וו ושל מרצדס! כבר ב-1,500 סל^ד מספק המנוע את אותו מומנט כמו מנוע ה-530 בשיאו – 51 קג^מ, ומגיע לשיא של 57.1 קג^מ ב-2,000 סל^ד. תקרת הסל^ד הועלתה, כאמור, ומגיעה כאן ל-4,800 סל^ד, 500 יותר מאשר במנוע הרגיל. עם כל הביצועים, אגב, עדיין מאפשר המנוע עמידה בתקני יורו IV שיכנסו לתוקף ב-2005.