הדור החדש של הסובארו B4, או לגאסי כפי שנקראת המכונית בשווקים אחרים, בהחלט הרשים אותנו – במיוחד גרסת ה-R3.0 ל' המחוזקת (מבחן בגליון מרץ הקרוב של 'אוטו'), עם 245 כ^ס, מערכת הנעה כפולה מצויינת ויכולת דינמית מעולה. אלא שנכון לעכשיו, גרסה זו מוצעת אך ורק עם תיבה אוטומטית (מצויינת לכשעצמה, בעלת 5 הילוכים). ובכן, לסובארו יש בשורה טובה לחובבי הדגם והנהיגה הספורטיבית: בתערוכת ז'נבה הקרובה תוצג גרסה קרבית יותר של ה-B4, המכונה ^Spec) B^Spec – קיצור של Specification, דהיינו 'מפרט'). גרסה זו מקבלת את התיבה הידנית של האימפרזה STi, בת 6 הילוכים; בנוסף, בולמי זעזועים מתוצרת בילשטיין מקשיחים את המיתלים, ודיפרנציאל אחורי 'טורסן' מוגבל החלקה דואג לחלוקה טובה של הכוח. חישוקי ^18 נושאים צמיגים במידה 215/45. בינתיים מגדירה סובארו את מכונית התערוכה כ^אבטיפוס^ – אבל אפשר להניח כי גרסה זו אכן תוצע בהמשך באופן סדרתי.