כשחזינו בתערוכת דטרויט בקונספטים לטנדרים אופנתיים שהציגו הונדה ומיצובישי, היה ברור שמסתמנת כאן מתקפה על הטריטוריה שעד לא מזמן נשלטה אך ורק על ידי היצרנים האמריקאים. טויוטה הייתה הראשונה להתיצב ראש בראש אל מול הטנדרים האמריקאים הגדולים עם הטונדרה הגדול, וניסן עשתה זאת בהצלחה רבה בשנה החולפת עם הטיטאן; בדטרויט קיבלנו כאמור איתות ברור מהונדה ומיצובישי – ועכשיו גם קאיה. כן קאיה. כחלק משאיפות ההתפתחות הגדולות של יונדאי-את-קאיה חשפה שבוע שעבר קאיה, בתערוכת שיקאגו, את טנדר-הקונספט KCV4 "מוהבי" (Mojave) – ולא רק על שם המדבר: המוהבי הוא תוצר של מרכז הפיתוח של יונדאי וקאיה בקליפורניה, הממוקם בסמוך למדבר המדובר, וזו סיבה נוספת לבחירה בשם. הוא מבוסס על פלטפורמת הסורנטו אך עם הארכה ניכרת, כאשר בסיס הגלגלים צמח ל-3.32 מ'. מדובר בטנדר פנאי מוחצן למראה בתצורת קבינה מורחבת (דלתות אחוריות קטנות הנפתחות לאחור), שעושה שימוש באלמנטים שכבר ראינו בדגמי תצוגה דומים – מחסור בקורה B להקלת הגישה למושבים האחוריים, אפשרות להרחיב את ארגז המטען על חשבון המושבים האחוריים, חישוקי ענק בקוטר "20 ושלל פטנטים בידוריים לשעות הפנאי. המוהבי מצויד במנוע V6 3.8 ל' שמפיק 280 כ"ס (ואשר מקורו ביונדאי), משודך לתיבה אוטומטית בת 5 מהירויות. המתלים הקדמיים הם עצמות-עצה כפולות עם בולמי "קוילאובר" (קפיצים ספירליים על גבי בולמי הזעזועים), ומאחור – כמו בסורנטו – סרן חי עם מתלה רב-חיבורי וקפיצים ספירליים. כל אלה מצביעים על הכוונה להקנות לטנדר יכולת שטח של ממש. פטנט חביב נוסף – שכבר קיים בייצור סדרתי בטנדרים בשוק האמריקני – הוא היגוי אחורי.