היונדאי גטס, רב המכר הישראלי בקטגורית הסופרמיני, זוכה לחיזוק בדמות מנוע טורבו-דיזל חדש. מדובר במנוע 1.5 ליטר תלת-צילינדרי, טורבו דיזל, הזרקת מסילה משותפת ובעל ארבעה שסתומים לצילינדר. המנוע אינו חדש לחלוטין עבור יונדאי וגרסאות שלו מותקנות כבר ביונדאי אקסנט ובמטריקס. המנוע מפיק 80 כ^ס ב-4000 סל^ד ו-19.5 קג^מ ב-2000 סל^ד, נתונים נאים למדי, אלא שהם צריכים להניע מעל 100 ק^ג יותר מאשר בגרסאות הבנזין – 1204 ק^ג משקל נטו (עם נוזלים, ללא דלק). השורה התחתונה היא ביצועים מוצהרים בינוניים למדי – 16.5 שניות אורכת ההאצה ל-100 קמ^ש ו-170 הוא המספר שנמסר כנתון המהירות המירבית. הפיצוי מגיע בדמות נתוני צריכת הדלק – כמעט 21 ק^מ לליטר הוא הנתון הרשמי לנסיעה משולבת (עירוני ובין עירוני), מה שמאפשר טווח של כ-900 ק^מ עד תום הסולר במיכל בן 45 הליטרים. לא ידוע עדיין אם ומתי נראה את הגרסה הזו בארץ, או בכמה.