ביום שבת האחרון נערך באזור ראש העין ראלי עבירות בחסות יצרנית הכננות ^Warn^. כבר מהשם אפשר להבין שמדובר במשהו חדש, לא בדיוק ראלי שבילים מהיר, אבל גם לא אירוע עבירות טהור בסגנון היונדאי אקסטרים. שילוב של שבילים עתירי בוץ שלא דורשים יותר מכושר נהיגה טוב ומעקב אחרי סיפור הדרך ומכשולים מאיימים מחייבי כננות ואמצעי חילוץ. בין לבין שולבו גם אלמנטים מהקרואטיה טרופי כדוגמת מסלול הסלאלום ביער. מזג האוויר לא יכל להאיר ליוחאי פנים יותר ממה שעשה: שבוע גשם, שהספיג את האדמה ומילא את התעלות, ומזג אוויר נעים ביום התחרות עצמו. 20 מתחרים נענו לאתגר ונעמדו על קו הזינוק בשורה צבעונית ונקיה-עדיין, רובם מבית תע^ר ולנדרובר, אך גם הילקסים, סמוראי, לנדקרוזר ופטרול. אפילו פולאריס ריינג'ר אמיץ הגיע. המכשולים הציגו בפני המתחרים מגוון אתגרים – תעלה עמוקה ותלולת גדות, קרקעית נחל טובענית, מעבר מים עמוק ועוד. חלק מהמכשולים התבררו כיותר מדי אפילו עבור הצוותים המקצועיים ביותר, ודרשו סיוע הדדי ושיתוף פעולה בין היריבים כדי להצליח לשלוף את הכלים ממלתעות הבוץ הטובעני. צוותים רבים נתקלו בבעיות טכניות – רדיאטורים שנסתמו והרתיחו את המנועים, כננות ששבקו חיים מול העומסים הממושכים, מצמדים שנשרפו במאבק בין כוחות סוס לאחיזת הבוץ... צוות אספיר, לדוגמא, סבל ממצמד שרוף בסופה אחת ומרדיאטור סדוק בשנייה וסיים את היום כאשר שני הכלים מתפקדים כצוות אחד ומסיימים בצוותא. שי שמעוני נאלץ לוותר על חלק מהמכשולים כשהוא מדדה לסיום עם כננת שרופה כבר מהמכשול הראשון ועם הנעה אחורית בלבד מהמכשול השלישי (היו חמישה סה^כ). צוותים אחרים נאלצו לפרוש בגלל התקלות, אחרים העדיפו לא ^ללכת עם הראש בבוץ^ ולוותר לפני שמכלולים מכניים יאלצו אותם. בסופו של יום רק ארבעה צוותים השלימו את כל המכשולים ורק תשעה סיימו את המסלול. אבל בלי יוצא מן הכלל, כל מי שדיברתי איתו נהנה. הדעה הכללית הייתה כי האתגרים היו קשים, אבל לא מופרכים כמו בליגת יונדאי, ונראה כי יש הענות רבה לאירועים נוספים מהסוג, שיתנו גם לג'יפאים מושבעים בג'יפים רגילים למדוד את יכולתם מול מתחרים וליהנות מבסיס איתן לסיפורי גוזמאות ג'יפאיים מסביב למדורה בטיולים. ואם תחרות, אז יש גם תוצאות: ארנון (מצוות ארנון שהתחרה ביונדאי אקסטרים בשנה שעברה) סיים את המסלול ראשון, מטרים ספורים לפני צמד צוותי אספיר (אם כי אתם חייבים להבין ש^מטרים ספורים^ בראלי עבירות משמעותם כמה וכמה דקות...) אך שכח להחתים את המרשל הראשון והתדרדר למקום השלישי. את שני המקומות הראשונים תפסו צמד צוותי אספיר ה^נכים^, מוכיחים שוב שכדי לנצח אותם בעבירות, צריך לקום מוקדם מאוד בבוקר... הצוות הרביעי שסיים את כל המסלול היה בוגר הקרואטיה אלי שחר מצוות ניר-מגדל בדיפנדר קצר שמשמש אותו גם בליגת יונדאי. 1.עמית צידקיאלי ונמרוד 3420 נק' 2.יונתן לוינסון ומעוז וילדר 3620 נק' 3.ארנון מלאכי + שי 3680 נק'