יוצאים לדאקאר (4): נבחרת ישראל! - אוטו

יוצאים לדאקאר (4): נבחרת ישראל!

קבוצת "מיצובישי WOW" הוצגה רשמית, עם מימון (חלקי, אבל מכובד), שני צוותים, הכנה מסודרת וסיוע צמוד – ויהיה אפילו כיסוי טלביזיוני כחול-לבן כמעט-ישיר. כן, קראתם נכון

בסוף השבוע שעבר הוצגה רשמית קבוצת ^מיצובישי WOW” שתייצג את ישראל בראלי דאקאר 2004. הקבוצה כוללת שני צוותים, שינהגו במיצובישי פג'רו קינג דיזל בגרסה הקצרה. המכוניות שייכות לקטגוריית T1, בה השינויים המותרים הינם מינימליים (חייבים להשתמש במנוע המקורי, אסור לשנות את מהלך המתלה וכד'), מה שהופך את מלאכת הכנת הרכבים במסגרת המגבלות למסובכת ועדינה במיוחד. צוות אחד כולל את איציק בריל כנהג ואת הלל סגל הותיק כנווט. ברכב השני ינהג עידו כהן וינווט אביב ספקטור. שני הרכבים הוכנו בזמן קצר של כחודש ע^י עידו כהן בעזרתם של אנשי חולון מוטורס. לעידו ניתנה גישה חופשית למחסני החלפים של מיצובישי ישראל במהלך ההכנות. איציק בריל היה אחראי על הצד הלוגיסטי של גיוס הספונסרים. חוץ משני המממנים הראשיים, מיצובישי ישראל ו-^WOW” מבית בזק, יש עוד רשימה מכובדת של גופים שנרתמו למאמץ: חולון מוטורס, סוכנות שרות מיצובישי בחולון – תורמת ידע ואנשי מקצוע. חברת פוינטר, המתמחה במיגון ואיתור רכבים חברת ^השטיח המעופף^ – תדאג להובלת אנשי הצוות. חברת ^NEWLOG” – תוביל את הרכבים לצרפת חברת ^פירלי ישראל^ – תורמת את הצמיגים וגם חברת פז, חברת ספרקו, חברת COOL וחברת ליוגב נמצאים ברשימת מממני הקבוצה. חשוב לציין כי למרות רשימת המממנים המכובדת, לא כוסתה עדיין עלות הקבוצה במלואה ונמשך החיפוש, גם ברגעים אלו, אחר מממנים נוספים. מעניין, כי דווקא הספורט המוטורי, בו זוכים נציגי ישראל לתוצאות מכובדות בעולם, לא זוכה לתקצוב כלשהו ממשרד הספורט. זו הפעם ראשונה שיוצאת מישראל קבוצה, ולא צוות בודד, ועוד קבוצה הנתמכת ע^י יבואן רכב (יבואנית מיצובישי בישראל, חברת כלמוביל-כלמוטור, העמידה לרשות הקבוצה סיוע טכני וחלפים בשווי של מעל לרבע מליון שקל!). נקודה חשובה לא פחות – נרכשה חבילת סיוע מחברה צרפתית המתמחה בכך, עם מכונאים שיטפלו בכלים בחניונים, ומשאיות ליווי וסיוע גם לאורך המסלול. הצוותים יעבדו כקבוצה ויסייעו אחד לשני ככל האפשר. בהתאם לרמת ההכנות גם רמת הציפיות – הקבוצה שואפת למקומות מובילים בקטגוריה ואנחנו, כמובן, מחזיקים אצבעות. הצוותים יצאו לחו^ל ב-26 בדצמבר, ויפגשו שם את כלי הרכב שיצאו לדרך כבר השבוע. בצרפת יעברו הרכבים עוד מספר התקנות סופיות – החלפת בולמים לבולמים ייעודיים (ויקרים להפליא) לדאקאר והתקנת מיכל דלק של 410 (!) ליטר, למשל. הראלי יצא לדרך ב-1 בינואר. עם הקבוצה יוצא גם צוות טלביזיה שידאג לשדר דיווחים בזמן אמת לערוצי הספורט 5 ו-5+, שישודרו במסגרת החדשות של שעה 19:30. כמו כן מתוכננת סדרה בת 5 פרקים בערוץ 5 ותוכנית בת 50 דקות בערוץ 2, לאחר סיום המרוץ.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות