יבואנית הרכב UMI, יחד עם קרן ג'נרל מוטורס, שמו להן השנה למטרה להעלות את המודעות בקרב הציבור לנושא חשיבות השימוש במושבי בטיחות לילדים כחלק ממסע הסברה להעלאת המודעות לנסיעה בטוחה. UMI חברה לארגון "בטרם", המרכז הלאומי לבטיחות ולבריאות ילדים, לשיתוף פעולה הכולל פעילויות שונות לקידום הנושא. UMI העניקה גם חסות לפרויקט המרכזי של הארגון, "עם הגובה בא הביטחון", לעידוד וקידום שימוש במושבי בוסטר לילדים בגילאי 4-9. במסגרת שיתוף הפעולה מגייסת UMI גם את עובדי החברה, אשר יעברו הכשרה מיוחדת של ארגון "בטרם" בנושא מושבי בטיחות, וידריכו את הלקוחות הרוכשים רכב חדש, כיצד להקפיד על בטיחות הילדים בנסיעה, הרכבה נכונה של מושב הבטיחות וכו'. עוד תקיים UMI מגוון פעילויות הסברתיות לקידום בטיחות הילדים בנסיעה. במסגרת זו תשלח UMI בדיוור ישיר ל-100 אלף לקוחותיה גלויה לנסיעה בטוחה עם הילדים. הגלויה תצורף גם כאינסרט ל-50 אלף מנויי עיתון גלובס, ותופץ במיליון עותקים בכל מוקדי חלוקת "הגלויה של שלי". על הגלויה יצוינו פרמטרים שונים לבדיקה ושמירה על בטיחות הילדים במכונית. כל הפרוייקט נעשה בהתנדבות ובמימון של קרן ג'נרל מוטורס.