חברת סנגיונג הקוריאנית תמכר, ככל הנראה, לקונצרן סיני בשם Blue Star. מדובר בענק-כימיקלים בבעלות ממשלתית, בעל היקף מכירות שנתי של מעל מיליארד דולר. העסקה האמורה כוללת רכישת נתח שולט של כ-55% ממניות סנגיונג, בעלות של כ-620 מיליון דולר. סנגיונג, שצברה הפסדים גדולים בשנות ה-90, הועמדה למכירה על-ידי נושיה ב-1999. כיום היא נחשבת לחברה רווחית ואטרקטיבית: במחצית הראשונה של 2003 רשמה סנגיונג קפיצה של מעל 53% במכירות הכוללות לעומת אותה תקופה ב-2002, יחד עם עליה חדה ברווחיות. הרווח הנקי עמד על 100 מיליון דולר (!) בתקופה המדוברת, לעומת כ-12 מיליון דולר בשנה הקודמת. דגם היוקרה החדש New Chairman מוביל את השוק הקוריאני, למרות השקת גרסה חדשה של הדגם המתחרה של יונדאי, אקווס, בנובמבר; וגם הרקסטון מוביל את קבוצתו במכירות. הטנדר החדש על בסיס הרקסטון, 'מוסו ספורטס' ששיווקו בישראל החל לא מכבר, שילש את תחזית המכירות בשוק הקוריאני. בשל מצבה הטוב של החברה, התמודדה בין היתר גם ג'נרל-מוטורס על רכישתה. בחודש ינואר הקרוב תשיק סנגיונג מנוע דיזל חדש ומתקדם, שפותח יחד עם ענקית הטכנולוגיה דלפי האמריקנית, המתמחה בין היתר במערכות הזרקת מסילה-משותפת. המנוע, בהספק של 165 כ^ס, יחליף את מנועי המרצדס המיושנים בהם משתמשת סנגיונג כיום, בשלב ראשון ברקסטון; המכונית עם המנוע החדש צפויה להגיע ארצה באפריל. עסקת המכירה לא צפויה להשפיע על פעילות סנגיונג בישראל.