ניסאן X-TRAIL מתמתח - אוטו

ניסאן X-TRAIL מתמתח

רכב הפנאי הקומפקטי של ניסאן עבר מתיחת פנים קלה. האם זה ישפר את מצבו בשוק שלנו? לא נראה לנו שמנוע דיזל חדש הוא מה שיעזור

ניסן ביצעה עדכונים קלים ל^פנאי-כרך^ שלה, ה-X-TRAIL, לכבוד 2004. לשיפור שני פנים – מכני וארגונומי. לצד המכני אחראי מנוע הדיזל dCi בנפח 2.2 ליטר (של רנו במקור, כפי שניתן לנחש לפי הכינוי), ששופר ועכשיו הוא בעל ההספק הגבוה בקטגוריה – 136 כ^ס טיבין ותקילין (לא שעבורנו זה רלבנטי). זהו שיפור של 19% לעומת המנוע הקודם וגם המומנט עלה ב-16.3%. הנתונים החדשים משפרים את הזינוק למאה, שהתקצר ל-11.5 שניות, ואת המהירות המרבית, שעלתה מ-165 לכ-180 קמ^ש. מנועי הבנזין בנפח 2 ו-2.5 ליטר נותרו ללא שינוי. השיפור הארגונומי בא לענות על משוב הצרכנים וכולל לוח שעונים חדש, תפעול מערכת בקרת אקלים שהושאל מה-Z350, מערכת אוורור משופרת, כיסאות משופרים, תאורת פנים טובה יותר, עוד תאי אכסון וכו'. כנראה שלא היו תלונות לגבי העיצוב החיצוני, והוא נשאר ללא שינוי.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות