הרודסטר החמודה המוצגת כאן היא ההפתעה ששמרה ניסאן בשרוול לקראת תערוכת טוקיו, ואשר נחשפה אתמול במסגרת ימי העיתונאים של התערוכה. כנפוץ וכמקובל אצל היפנים מדובר במכונית זעירה – בסיס הגלגלים הוא 2.40 מ' והאורך 3.73 מ' בלבד. לדברי ניסאן, המכונית מבוססת על מרכיבי עיצוב של הדאטסון (Datsun, השם המקורי של ניסאן) רודסטר משנת 1935. החרטום הארוך והזנב הקצר הם חלק מאותם מרכיבי עיצוב של פעם. אותו חרטום ארוך כולל בתוכו תא-אחסון שהגישה אליו אפשרית משני צידי המכונית. 2003 היא יובל ה-70 של ניסאן, וגם יובל 400 של שושלת ^אדו^ (Edo) שהיא, מסתבר, חשובה מאד ביפן – ולכן כוללת המכונית מוטיבים עיצוביים רבים הקשורים לאותה שושלת. הגה מצופה בקרן-בופאלו, הרצפה – בעץ מיוחד. ואלו רק דוגמאות בודדות מיני רבות. למרות מוטיב הרטרו הכללי, תא הנוסעים משופע בטכנולוגיה עכשווית, למרות שגם כאן עיצוב לוח המחוונים מושפע מאותה דאטסון היסטורית. צג המידע הראשי מאפשר תצוגה תלת-ממדית, וכולל למשל שימוש בסמני-לייזר במקום מחוגים. אותו צג משמש גם למרות ניווט ובידור; הוא יודע להראות מפות של טוקיו מתחילת שושלת אדו ועד היום, בין היתר, וכן מציג מידע תרבותי-היסטורי רלבנטי לגבי אירועים ואתרים, כאשר המכונית עוברת לידם – כולל תיאור קולי. ממש מכונת-זמן ניידת... לא נמסרו פרטים טכניים, פרט לממדים ולצמיגים – 195/50 על חישוקי ^20. דגמי-תצוגה אחרים של ניסאן בטוקיו: C-Note – שמה של המכונית הוא הצליל ^דו^ באנגלית – אבל גם הביטוי האמריקני לשטר של 100 דולר, מה שנראה לנו כפרשנות הרבה יותר מתקבלת על הדעת (בודאי לאור התוצאות העסקיות המדהימות של ניסאן בשנה האחרונה). הסי-נוט אמורה להיות האלמרה הבאה, ונראית מוכנה לגמרי לייצור למרות הגדרתה כדגם-קונספט. המכונית בעלת דמיון מדהים למגאן מלפנים, כאשר מאחור היא מזכירה דווקא פיז'ו 307. פוגה (Fuga) – ככל הנראה, המכונית שמבשרת על המקסימה היפנית/אירופית החדשה. היא מבוססת על הפלטפורמה של הסקייליין היפנית (אינפיניטי G35 בארה^ב). רדיגו (Redigo) – ^מכונית לאנשים צעירים ואקטיביים^, אומרת ניסאן. הגימיק כאן, פרט לפנים עתידני לחלוטין, הם צמד גגות שקופים הנפתחים חשמלית ויוצרים מכונית פתוחה כמעט לגמרי. המכונית בעלת הנעה כפולה ובין היתר מציעה מערכת-שמע מתקדמת. אפיס (Effis) – מכונית תא-דלק סופר-קומפקטית (אורך כללי 3 מ') לניוד באזורים אורבניים. האפיס מיועדת ל-3 נוסעים – פלוס נוסע נוסף בעת הדחק. סרניטי (^שלווה^) – שילוב של סדאן ספורטיבית ומיניואן. הדגש כאן הוא על הנדסת-אנוש ונוחות מרבית לנוסעים, המתבטא במושבים ארגונומיים במיוחד, גישה קלה לחלל הנוסעים וממשק מתקדם לנהג כאשר כל פונקציות התפעול מרוכזות על ההגה או סביבו.