שירות מידע חדש של פוינטר – לכל לקוחות הסלולר - אוטו

שירות מידע חדש של פוינטר – לכל לקוחות הסלולר

שירות Point 2 Point מספק ללקוחות הסלולר נתוני מידע מגוונים ושירות הכוונה לנהגים בליווי נתונים עדכניים על עומסי תנועה, במשך 24 שעות ביממה

חברת פוינטר משיקה בימים אלו את ה-Point 2 Point – שירות חדש וייחודי של מידע והכוונה, באמצעות הטלפון הסלולרי. השירות החדש מאפשר לכל לקוחות הסלולר להתקשר למוקד פוינטר ולקבל ממוקדן החברה מידע חיוני בתחומים נרחבים, לרבות מידע על מיקום תחנת הדלק הקרובה (והכוונה מדויקת אליה), מיקום והכוונה לתחנת המשטרה או מד"א, מיקום נקודת הכספומט הקרובה, מידע על תחבורה ציבורית, רכבות, אוטובוסים, כמו גם מידע בתחומים מגוונים אחרים כגון המראות ונחיתות של חברות התעופה, כתובות של בתי עסק, מספרי טלפון חיוניים, שעות ומיקום הקרנת סרטים ומופעי בידור, מסעדות, מלונות, בתי הארחה, שירותי דרך ועוד והכל בשיחת טלפון עם מוקדן. לצד שירותי המידע, מאפשר שירות Point 2 Point של פוינטר לנהגים לקבל שירותי הכוונה מנקודה לנקודה בדרך הקצרה והמהירה ביותר. השירות ניתן בליווי מוקדן של חברת פוינטר, בהתאם לנתונים עדכניים על מצב עורקי התנועה המרכזיים, תאונות, מחסומים ופקקים המתקבלים באופן שוטף במוקד החברה. לדברי גיורא ענבר, מנכ"ל פוינטר, "השקת שירות Point 2 Point מהווה מהפכה בתרבות המידע בארץ, בשל הביקוש הגובר למידע מהטלפון הנייד. שירות ייחודי זה מאפשר ללקוחות הסלולר לקבל בקלות ובמהירות מגוון נרחב של נתונים בכל נושא, בשיחת טלפון אחת מכל מקום ובכל שעה". עוד מציין ענבר כי לשירות החדש יתרון נוסף עבור לקוחות פוינטר וללקוחות פלאפון המנויים לשירות לחצן המצוקה הסלולרי *007 של פוינטר, בשל היכולת של מוקד פוינטר לאתר בעת הצורך את מיקומם המדויק, לצורך הכוונה או סיוע במקרי מצוקה. השירות החדש מוצע ללקוחות כל חברות הסלולר בתשלום של כ-7 דולר לחודש (עד 10 שיחות), או 12 דולר לחודש (לא הגבלה). לקוחות פוינטר אשר ברכבם מותקנת מערכת האיתור והמיגון של פוינטר, יוכלו להצטרף לשירות החדש בעלות חודשית של כ-3 דולר לחודש ל-10 שיחות ו-5 דולר לחודש ללא הגבלה. רישום לשירות אפשרי באתר פוינטר ובטלפון: 03-9399053.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות