לא רק היצרנים היפניים פועלים במרץ לקראת תערוכת טוקיו. לג'יפ יש מסורת של חשיפת דגמי-קונספט בתערוכה זו – ראה את ה^וויליס 2^ שהוצג בטוקיו 2001 – וגם השנה תציג בטוקיו משהו חדש לגמרי: רכב-פנאי קומפקטי ועתידני העונה לשם ^טראו^ (Treo). מדובר בכלי בעל מבנה בלתי שגרתי וממדים קטנים באמת: אורך 323.5 ס^מ, רוחב 168 ס^מ וגובה 158.5 ס^מ, על בסיס-גלגלים של 245 ס^מ. הטראו קל המשקל (816 ק^ג בלבד) מיועד לשלושה נוסעים, או שניים פלוס ציוד. הפלטפורמה החדשה עליה יושב הטראו מתוכננת לקלוט את טכנולוגיית מערכות ההנעה העדכניות ביותר, כגון ניהוג-על-חוט (Drive By Wire) והנעה באמצעות תא-דלק או אמצעי נוספים בעתיד. דגם התצוגה מסתפק בשני מנועים חשמליים, אחד לגלגלים האחוריים ואחד לקדמיים; בעתיד תאפשר הפלטפורמה הנעה לכל גלגל באמצעות מנוע חשמלי נפרד, דבר המאפשר כמובן שליטה מירבית באספקת הכוח בתנאי נסיעת שטח ואחיזה ירודה. מתכנני הטראו – כך נאמר – הונחו להביט עשור ויותר קדימה ולהרחיב את חוג לקוחות ג'יפ. התוצאה היא רכב אורבני באופיו, ^רכב סגנון-חיים^ אמיתי המתאים ללקוחות צעירים. כך, למשל, חלק בסיסי מעיצוב החלק האחורי הוא זוג ^כנפיים^ המכילות את הפנסים האחוריים – וגם משמשות כמנשאים לזוג אופני-הרים. העיצוב תורם ליצירת תדמית הרפתקנית באמצעות הגלגלים הנפרדים מהמרכב עם כנפיים צמודות, וצמיגים צרים וגבוהים בקוטר גדול (185/65-19) עם מדרס בסגנון צבאי. כדאי לשים לב גם לשאקלים המותקנים מלפנים ולתאים ומתקונים שונים מאחור. פנים הרכב עתידני לא פחות. גלגל ההגה, הדוושות והמחוונים יושבים על יחידה אחת, הניתן להסטה קלה מצד ימין לשמאל. מערכות המיזוג, השמע והניווט מותקנות ביחידה נוספת, נפרדת, הניתנת להסרה קלה. המושבים קלי-המשקל עשויים חומר שקוף על בסיס העשוי סיבי פחם. את המושב האחורי היחיד ניתן לקפל לטובת אחסון נוסף. בתצורה אחרת, אפשר לפרק את הגלגלים הקדמיים של האופניים ולאחסנם בתוך תא הנוסעים, עדיין עם אפשרות להסיע נוסע שלישי. לכבוד התערוכה יצרה ג'יפ סרט-אנימציה מיוחד בכיכוב הטראו, בסגנון ^אנימה^ האהוב על היפנים בפרט ובאסיה בכלל.