המוטיב המרכזי של דייהטסו בתערוכת טוקיו קשור, כצפוי, למכוניות קטנות. הסיסמה בה בחרה דייהטסו לתערוכה היא ^כלי רכב קטנים נפלאים – צורת העתיד^; ואכן, התצוגה כוללת לא פחות מ-10 מכוניות רעיון זעירות, חמש מתוכן בבכורה עולמית. בחלקן הדגש הוא על פאן, אצל אחרות – מערכות הינע עתידיות וידידותיות לסביבה, ואחרות מיועדות להיות פתרון יעיל לניוד אורבני. לא כולן מעניינות במיוחד ונזכיר כאן רק את הבולטות. D-Bone: זהו לטעמנו הדגם המעניין ביותר של דייהטסו בטוקיו. ה-D מייצג את המילה Dynamic. מדובר במכונית דו-מושבית פתוחה, כמעט באגי, ובהתאם ההנעה היא לכל ארבעת הגלגלים – בקוטר ^18! מנוע טורבו זעיר, 660 סמ^ק, מניע את המכונית הקלה, 890 ק^ג בלבד. מאחר ואין גג כלשהו, פנים המכונית עשוי חומרים עמידים במים. UFE-II: זהו פיתוח של מכונית תצוגה מלפני שנתיים, ה-UFE המקורית. ראשי התיבות מייצגים Ultra Fuel Economy, ואכן מדובר במכונית כלאיים (היברידית) אולטרא-חסכונית המזכירה בעיצובה את מכונית-הכלאיים הסדרתית של הונדה, 'אינסייט'. ה-UFE-II שוקלת עוד פחות מקודמתה, 570 ק^ג לעומת 630, ומציע שיפור דרמטי במקדם הגרר (Cd), שקוצץ מ-0.25 ל-0.19 בלבד. לדברי דייהטסו זהו שיא עולמי. מערכת ההנעה כוללת מנוע בנזין הזרקה-ישירה חדש בנפח 660 סמ^ק, יחד עם מנוע חשמלי המוזן על-ידי שני מצברי ניקל-מטאל-הידריד. צריכת הדלק עומדת על ממוצע של כ-60 ק^מ לליטר לדברי דייהטסו, שיפור של למעלה כ-10% לעומת ה-UFE מלפני שנתיים. למרות הממדים הקומפקטיים, אגב, מדובר במכונית ל-4 נוסעים – האינסייט היא דו-מושבית. קופן SARD: גרסה מיוחדת זו של הקופן, הקופה-קבריולט של דייהטסו, מציעה מנוע מוגדש כמו זה המותקן ב-YRV-טורבו, עם הספק מרשים של 140 כ^ס מנפח של 1.3 ליטר בלבד. גרסה זו – לא לייצור סדרתי, בינתיים – נחשפה לראשונה לא במסגרת סיבוב של אליפות יפן למכוניות טורינג, שם הפגינה את יכולתה על המסלול. טאנטו: מכונית זעירה יפנית אופיינית בתצורת מונובוקס, בעלת מרחב פנים גדול במיוחד בעיקר בשל מימד גובה מודגש; ילדים יכולים להכנס פנימה בהליכה זקופה. המנוע הוא 660 סמ^ק 3 ציל', ויש גם גרסת טורבו ספורטיבית (יותר). E3: מכונית שתכליתה – גישה קלה לתא הנוסעים. לשם כך היא מצויידת בדלת-הזה גדולה בצד שמאל, ללא קורת B מרכזית. מעניין איך היא תעמוד במבחני ריסוק.