היצור המוזר הנראה כאן מכונה ^איבוקי^, מילה יפנית שמשמעותה ^להפיח אנרגיה חדשה^ או ^להכניס מרץ^. מאזדה מגדירה את הדגם כשייך ^לעתיד הקרוב^ – מכונית ספורט קלת משקל, רמז למחליפת ה-MX-5 הקשישה. אנחנו מצדנו מקווים שהעיצוב יהיה יותר מוצלח. הרבה לא ידוע על הרודסטר הדו-מושבי הקטן הזה; המנוע הוא 1.6 ל' מסדרת MZR החדשה של מאזדה, כשהחידוש כאן הוא מיקומו – קדמי אמנם אך מאחורי ציר הגלגלים הקדמיים, כדי לקבל חלוקת-משקל אופטימלית בדומה למבנה ה-RX-8. מאזדה מכנה את מיקום המנוע Front-mid. יחסית ל-MX-5 ממקום המנוע 40 ס^מ יותר אחורה! חידוש נוסף שתציג מאזדה בטוקיו יהיה RX-8 המונעת במימן – וזו הפעם הראשונה בה מותאם מנוע ואנקל רוטורי לפעולה על דלק מימני. ה-RX-8 הנסיונית שתוןצג בתערוכה מסוגלת לפעול הן על דלק רגיל והן על מימן, עם העברה בלחיצת כפתור על-ידי הנהג. עוד דגם תצוגה בטוקיו מצד מאזדה יהיה גרסת-טורבו של ה-MX-5. לא נמסרו פרטים על ההספק. המכונית מצויידת במתלים מוקשחים ומונמכים, דיפרנציאל מוגבל-החלקה אחורי ויחס העברה סופי קצר (!) יותר.