הבריטים מפתיעים שוב. כאשר התבשרנו לפני פחות משנה על הופעת שם חדש בשמי האקזוטיקה הבריטית, הרמנו גבה בספקנות. סדנאות-חצר בריטיות קטנות באמת לא חסרות, ורובן נשארות בדיוק כך – יצרנים זעירים ללקוחות אקסצנטריים בודדים. אבל יש גם יוצאים מן הכלל, ויתכן כי מותג אינוויקטה החדש שייך לרשימה זו. 11 חודש אחרי חשיפת הבכורה של האינוויקטה S1 בתערוכת בירמינגהאם אשתקד, כבר נמסרה המכונית הראשונה מייצור סדרתי ללקוח המאושר. ההישג ראוי לציון מיוחד לאור העובדה שדגם-האבטיפוס היחיד של אינוויקטה נהרס כליל בתאונה, והצוות נאלץ לייצור אבטיפוס חדש להשלמת הפיתוח וההערכות לייצור. כיאה לתעשייה זעירה, קצב הייצור המתוכנן בינתיים עומד על מכונית אחת לחודש, ועושה רושם כי אין בעיה למלא את פנקס ההזמנות – לכל המכוניות שייוצרו בשנה הקרובה יש כבר כתובת, ויש מאות לקוחות המוגדרים כ^רציניים^ שנרשמו לנסיעות-מבחן. לאחר שהשבוע התבשרנו, אגב, על עוד מכונית בריטית לחובבי-הגה המגיעה לייצור סדרתי – ה-MG ZT V8 – מעניין לגלות נקודה משותפת ביניהן: שתיהן משתמשות במנוע ה-4.6 ל' של פורד, אם כי זה של האינוויקטה בעל גלי זיזים עיליים כפולים ו-4 שסתומים לצילינדר, ותפוקתו גבוהה יותר – 320 כ^ס לעומת 260 כ^ס ב-MG. האינוויקטה S1 היא קופה אקזוטית המיועדת להיות גם אמצעי-תחבורה שימושי, עם תא נוסעים מרווח, נוח ומפואר, מיכל דלק גדול ותא מטען פרקטי. מחירה בבריטניה הוא כ-74,000 ליש^ט.