המפגש הראשון עם הדור החדש, השלישי במספר, של האופל אסטרה לא ממש הותיר אותנו עם דופק מואץ בכל הקשור למראה החיצוני. עכשיו מראה לנו אופל כיצד יראה פנים המכונית, ולפחות סביבת הנהג נראית מרשימה בהחלט. בתמונה הראשית המופיעה כאן מוצגת, שלא במפתיע, רמת אבזור גבוהה הכוללת צג ניווט/בקרה מרכזי; כפתורי בקרה חדשים על גלגל ההגה כוללים לחצנים ומתגים רוטוריים לשליטה על הפונקציות השונות של מערכת השמע/בידור/תקשורת. זו האחרונה מוצעת במגוון אופציות, עד וכולל רדיו עם עיבוד דיגיטלי ומחליף דיסקים המשולב בפנל הקדמי, וטלפון סלולרי משולב עם הפעלה קולית. האסטרה המוצגת כאן מצויידת בתיבת "איזיטרוניק" הרובוטית, שמוצעת לראשונה במנוע ה-1.6 ל'; ניתן, כאופציה, לקבל מתגי החלפה לתיבה המשולבים בגלגל ההגה. התיבה מצויידת במוד "ספורט" המשנה את נקודות העלאת והורדת ההילוכים לסל"ד גבוה יותר. מנוע ה-1.6 קיבל את טכנולוגיית ה"טווינפורט" של אופל (תזמון משתנה לשסתומי היניקה, ורמה גבוהה של מחזור גזי פליטה), והספקו הועלה ל-105 כ"ס. נכון לעכשיו לא יוצע מנוע זה עם תיבה אוטומטית רגילה, אלא רק ידנית או איזיטרוניק; הגרסה היחידה שמקבלת תיבה אוטומטית קונבציונלית היא ה-1.8, עם אותו מנוע המוכר מהאסטרה הנוכחית, זאפירה ועוד דגמי אופל. בתמונות הנוספות המוצגות כאן (והמראות את גרסת אופל לאסטרה – קודם לכן הראינו כיצד היא תראה בגרסת ווקסהול) מופיעים גם חישוקי "18, שמוצעים לראשונה בגודל זה באסטרה החדשה (כאופציה, כמובן).