בסוף חודש אוקטובר הקרוב אמור להגיע ארצה המשלוח הראשון של המגאן סדאן, הגרסה לה מצפה בודאי היבואנית בכליון עיניים ואשר עוברת תקינה ממש בימים אלה. בעבר כבר הראינו את הסדאן, אלא שחברת רנו פרסמה זה עתה פרטים מלאים אודיתיה (בחו"ל היא מכונה Saloon), וכן על גרסת הסטיישן שלא תגיע ארצה; יחד עימן פורסמו תמונות נוספות של גרסאות המרכב הטריות. אין יותר מדי הפתעות במפרט הטכני: בהיצע המנועים אין כל הבדל, והמגאן-סדאן תשווק כאן בדיוק באותו היצע מנועים ורמות-גימור כמו גרסת החמש-דלתות, פרט למנוע ה-1.4 ל' שלא ייובא. זה אומר מנועי בנזין 1.6 ל' (115 כ"ס) ו-2.0 ל' (136 כ"ס), שהם גם שני המנועים היחידים בהיצע שמקבלים גרסאות אוטומטיות – תיבות ה"פרואקטיב" 4 הילוכים; יחד עימם יוצע מנוע טורבו-דיזל 1.5 ל' dCi בהספק 80 כ"ס. בהמשך תושק בחו"ל, כמו לגבי המגאן-האצ'בק, גרסת 100 כ"ס של מנוע זה, אך זו לא תגיע ארצה אלא אם וכאשר תקבל גם תיבה אוטומטית – מה שלא עומד לקרות בעתיד הקרוב. החדשה המשמעותית היא מרחב הפנים. המגאן-סדאן מזנקת הישר לראש הסגמנט שלה מבחינה זו, על-פי הנתונים על הנייר והצהרות היצרן, בזכות הצטיידותה בבסיס גלגלים ארוך משל גרסאות ההאצ'בק – ב-61 מ"מ תמימים. בכך מגיעה המגאן-סדאן (וגם הסטיישן) לבסיס הגלגלים הארוך בקבוצתה, כמעט 269 ס"מ (בדיוק כשל הסניק החדשה, אגב), כשהדבר מתבטא במרחב רגליים נדיב ביותר ליושבים מאחור. באופן לא מפתיע מציעה הסדאן גם תא-מטען ענק, 520 ל', 10 יותר מבדגם היוצא. לגבי העיצוב – ובכן תשפטו בעצמכם. לטעמנו זהו אחד מאותם מקרים בהם הוספת תא המטען פגמה קשה בקוים המיוחדים של דגם ההאצ'בק, אבל זה רק אנחנו.