ממש לא ברור למה, אבל עם ישראל לא אוהב סטיישן – וככל שהמכונית גדולה יותר, כך הסיכוי לראות כאן גרסת סטיישן קטן יותר. במשפחתיות עממיות זה עוד בסדר, איכשהו, אבל במשפחתיות-גדולות/מנהלים ומעלה – חס וחלילה. בשל כך, המכונית עליה מדובר כאן לא ממש רלבנטית לשוק הישראלי. מדובר בגרסת סטיישן חדשה של האופל ווקטרה, הנחשפת היום רשמית (בבגדי שלוחת ווקסהול הבריטית של המותג). הווקטרה-סטיישן מהווה גרסת מרכב שלישית של הדגם, בעקבות הסדאן המשווקת אצלנו וה-GTS, גרסת 5 דלתות. הסטיישן החדשה מציעה מספר פרטים מעניינים. בראש וראשונה, הממדים: היא יושבת על בסיס גלגלים מוארך משמעותית, 2.83 מ' לעומת 2.70 בוקטרה הרגילה (וזהה לזה של הסיגנום). אופל טוענת שהמכונית מציעה נפח-הטענה זהה לשל האומגה-סטיישן – עד 1,850 ליטר – עם מרחב רגליים טוב משמעותית מאחור. עוד פרט מעניין: דלת תא המטען מופעלת חשמלית על-ידי מתג במפתח ההצתה, כאשר ניתן לעצור ולקבע את הדלת בכל מצב ביניים. עוד מוצעת מערכת המכונה Flexorganiser, לסידור נוח של המטען, עם חוצצים ורשתות המאפשרים חלוקת-משנה גמישה של אזור המטען הגדול. חבילת ה-Travel Assistant שהופיעה בסיגנום מוצעת גם כאן כאופציה, כולל 2 שולחנות מתקפלים, מצנן, שתי יציאות מתח 12 וולט, ומתקן לנגן DVD נייד. מוצעת גם מערכת שמע Twin Audio שמאפשרת ליושבים מאחור לשמוע מוזיקה – רדיו או CD – בנפרד מהקדמיים. עוד אופציה חביבה היא וו-גרירה נשלף, החבוי תחת הפגוש האחורי. אופציה נוספת הם פנסים קדמיים אדפטיביים מתקדמים. הווקטרה-סטיישן תוצע עם מנועים חדשים שהופיעו בסיגנום – 2.2 ל' בנזין הזרקה-ישירה עם 155 כ"ס, 2.0 ל' טורבו עם 175 כ"ס, וטורבו-דיזל V6, בנפח 3.0 ל' עם 177 כ"ס. בראש ההיצע מופיע V6 בנזין 3.2 ל' עם 211 כ"ס. המכונית תיוצר במפעל אופל ברוסלהיים, גרמניה.