חטיבת היוקרה של GM, קדילאק, ממשיכה ללא לאות את נסיונותיה לשנות את תדמיתה ולזנב בעקבותיהם של מיטב יצרני הפאר האירופיים. בתערוכת ניו-יורק הציגה קדילאק גרסה שרירית מעניינת ל-CTS, מכונית הסלון עליה הוצהר בגלות כי היא מנסה להתמודד ישירות מול ב.מ.וו סדרה 5. ובמסגרת זו, מאחר ול-ב.מ.וו יש M5 – הרי שגם קדילאק צריכה משהו חם ומלהיב. התשובה של קדילאק מכונה CTS-V, גרסה עליה הכריזה קדילאק עוד קודם לכן – ועכשיו הגיע תור המכונית הסדרתית. המפרט בהחלט מעניין. במקום מנוע ה-3.2 ל' V6 של ה-CTS, עם 223 כ"ס, נתחב בחרטומה המעוצב של ה-CTS מנוע V8 שמקורו בשברולט קורבט, בנפח 5.7 ל'; ההספק המרבי הוא 400 כ"ס, לא פחות, כאשר גם המומנט מרשים ועומד על 54 קג"מ. הגלגלים האחוריים מונעים דרך תיבה ידנית בת 6 הילוכים – והתוצאה היא תאוצה מ-0 ל-60 מייל לשעה (קצת מתחת ל-100 קמ"ש) בתוך "פחות מ-5 שניות" – ואילו המהירות המרבית המוצהרת היא "מעל 250 קמ"ש". יחד עם המנוע הבריא הגיעו, כמובן, שיפורי שילדה ומיתלים. לאחר ניסויים מקיפים במסלול נורבורגרינג הוחלפה מערכת הבלמים בכללותה. ב-V נעשה שימוש בבלמי ברמבו ארבע-בוכנות עם דיסקים בקוטר נאה של 355 ו-365 מ"מ קדימה ואחורה. חישוקי "18 ברוחב "8.5 נושאים צמיגים במידות 245/45. מוטות מייצבים חדשים ומוקשחים תומכים במרכב, יחד עם בולמי זעזועים שונים וקפיצים שהוקשחו בשיעור של 27%. מלפנים מותקן מוט-הקשחה (Strut) בין תושבות המיתלים. כיאה למכונית רבת-ביצועים, גם מבחוץ קיבלה ה-CTS-V תגבור להופעה ולאוירודינמיות עם ספוילר, חצאיות, מפלט כפול וכן הלאה. גם העיצוב הפנימי שודרג בהתאם לאופי הקרבי של הדגם.