אחרי יותר מ-70 שנה, השם בנטלי מתנוסס שוב בגאווה בראש הפודיום של מירוץ הסיבולת המפורסם ביותר בעולם. אחרי מירוץ חלק וכמעט נטול בעיות הצליחו צמד הבנטלי להוביל מההתחלה ועד לסיום, להקדים את אודי שניצחו בשלוש השנים הקודמות ולזכות בנצחון נאה ומשכנע. הבנטלי מס' 7, עם צוות נהגים רב-לאומי של טום קריסטנסן, דינדו קאפלו וגאי סמית', השלימה 377 הקפות, 2 יותר מאחותה מס' 8 עם דייויד בראבהם, ג'וני הרברט ומארק בלאנדל הבריטים. עוד שתי הקפות מאחור הגיעה האודי הראשונה. יש לציין כי עבור קריסטנסן זו הזכיה החמישית במירוץ, והוא משתווה בכך למספר הזכיות של דרק בל. רק ג'קי איקס מקדים את השניים בטבלת הזכיות של כל הזמנים, עם 6 נצחונות. עבור קאפלו וסמית' היה זה נצחונים הראשון. לא שההפסד צורב מדי עבור אודי – שהרי בנטלי, כמו אודי, שייכת לקונצרן פולקסווגן כיום, כך שלהגדיר את הנצחון כ^בריטי^ לא יהיה ממש מדוייק. צריך עוד לזכור כי המנועים שבקרבי הבנטלי EXP 8 הם, בבסיסם, אותם מנועי V8 בנפח 4.0 ל' שמניעים את האודי R8 – אם כי המכוניות פותחו בנפרד והינן שונות מאד זו מזו. הישג נאה נרשם לפאנוז האמריקנית שסיימה חמישית, אחרי האודי השניה; ואילו בקטגוריית GTS השיגה קבוצת הפרארי 550 של קבוצת וולוקס-פרודרייב את הנצחון אחרי שהובילה מרבית המירוץ, בתחילה יחד עם המכונית-האחות מאותה קבוצה ובהמשך לבדה. הפרארי הקדימה עדה שלמה של שברולט קורבט אך בהפרש ניכר – 14 הקפות עד המכונית הבאה בקטגוריה. בקטגוריית GT זכתה, כרגיל וכצפוי, פורשה.