בעוד המלחמה בעירק עוד לא הסתימה ומכירות הרכב בעולם מדשדשות עקב אי הודאות, יש מי שבכל זאת מרוויח (גם) ממלחמת המפרץ השניה: ההאמר. הופעתו המתוקשרת של ההאמר האורגינלי במלחמת המפרץ הראשונה יצרה לחץ על חברת AMGeneral לפתח גרסא אזרחית להאמר הצבאי מהולל, ואכן כך היה. הקהל האמריקני קיבל את ההאמר, שהיה לגיבור המלחמה, בחיבוק רחב, למרות מחיר אסטרונומי ורשימת מגרעות ארוכה. ארנולד שוורצנגר היה בין הראשונים שרכשו את ההאמר שפשט את מדיו. בשנים שחלפו שככה ההתלהבות הראשונית, GM רכשה את הזכויות להאמר האזרחי ואף הספיקה לפתח לו גרסה נוספת, מרוככת ומעודנת – ההאמר H2, שיצא לשוק לא מכבר. ובתזמון מופלא, כמו שמלחמת המפרץ הראשונה הזניקה לדרך את ההאמר H1, כך גם מלחמת המפרץ ב' מעניקה זריקת עידוד לאח המתורבת החדש. מכירות ההאמר H2 נוסקות כלפי מעלה עקב המלחמה ובחודש החולף נמכרו בארה^ב למעלה משלושת אלפים יחידות – אנו מדברים, להזכירכם, על כלי שמחירו בסביבות 50,000$. נוצרה רשימת המתנה ארוכה שבעקבותיה גם שוק שחור שמעמיד את הסוכנים במצב לא כל כך נעים. הביקוש הרב הוא לא רק להאמר עצמו אלא גם למוצרים נלווים כמו חולצות, דגמי צעצוע ואפילו ספלים. בינתיים פס הייצור של ה^בייבי האמר^ עובד בתפוקה מלאה...