סקודה ממשיכה לטפס מעלה. שתי מכוניות חדשות עורכות הצגת-בכורה עולמית בתערוכת ז‘נבה: פאביה RS, גרסה ספורטיבית של הסופרמיני המוצלחת – ופאביה WRC המבוססת על ה-RS, ואשר מיועדת להחליף – כנראה מהשנה הבאה – את האוקטביה כנציגת סקודה באליפות הראלי העולמית.
ה-RS איננה גרסה סופר-קרבית, דוגמת קליאו ספורט או איביזה קופרה למשל. היא מסתפקת במנוע דיזל 1.9 ל‘ PD המוכר, כאן עם 130 כ"ס צנועים. עם תיבה ידנית בת 6 הילוכים, גם הביצועים אינם מרטיטים במיוחד – 0 ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות, ומהירות מרבית של 204 קמ"ש. אפשר להתנחם בצריכת-דלק ממוצעת מרשימה של כמעט 18 ק"מ לליטר... החישוקים הם "16 צנועים, והשינוי המהותי היחיד שבוצע לטובת אופי ספורטיבי הוא הנמכת המיתלים ב-15 מ"מ (מן הסתם עם הקשחה תואמת). פרט לכך, שאר מרכיבי ה-RS הינם קוסמטיים בעיקרם.
הפאביה WRC, לעומת זאת, היא הדבר האמיתי: מכונית מירוץ טהורה על פי כל תקנות ה-FIA, המיועדת להחליף את האוקטביה הגדולה והכבדה יחסית. כמו כל מכוניות ה-WRC גם לפאביה מנוע 2 ל‘ טורבו המוגבל לסביבות 300 כ"ס, גרסה משופרת של המנוע המותקן באוקטביה WRC; בבסיסו זהו מנוע ה-1.8 ל‘ טורבו המוכר של קונצרן פולקסווגן. מערכת הנעה מתוחכמת מעבירה את הכוח, דרך תיבה סקוונסיאלית בת 6 הילוכים ודיפרנציאלים אקטיביים, על כל ארבעת הגלגלים. המיתלים המותחכמים ניתנים לכיוון ושינוי אינסופיים כמעט, ומאפשרים בין היתר את שינוי מרווח הגחון בין 8 ל-24 ס"מ לפי תנאי השטח.
בשלב זה לא ידוע מתי בדיוק תערוך הפאביה את הופעת הבכורה התחרותית שלה; היא נמצאת בעיצומו של תהליך פיתוח וניסויים מואץ, והתכנית היא להכניסה למירוצים לקראת סוף השנה, ובעונת 2004 אמורה האוקטביה לצאת לגמלאות.