שנת 2003 היא יובל ה-50 של השברולט קורבט, סמל אמריקני רב עוצמה לכל הדעות – ודווקא סדנת איטלדיזיין היא שנותנת לו את הכבוד המגיע לו. איטלדיזיין, בבעלות ג‘ורג‘טו ג‘וג‘ארו ובנו פבריציו (המקבל השנה הרבה קרדיט מאביו), הכינה לכבוד ז‘נבה מכונית קונספט מעניינת על בסיס הקורבט – והתמונות המצורפות, בצבעי אדום-כחול-לבן – לא משאירות הרבה ספק לגבי הכיוון הפרו-אמריקני של משפחת ג‘וג‘ארו.
מכונית הקונספט החדשה מכונה ‘מוריי‘ (Moray), על שם הצלופח האימתני הנושא שם זה (והמוכר בישראל בשמו המדעי, מורנה) – טורף-ים ידוע לשמצה, חלקלק ומלא שיניים. הבסיס המכני הוא קורבט לכל דבר, אך המנוע טופל בהגדלת-נפח – "מעל 6 ליטר" – וההספק הוא "מעל 400 כ"ס", מחובר לתיבה אוטומטית. חישוקי ענק בקוטר "20 נושאים צמיגים במידה 255/35 מלפנים ו-335/30 מאחור.
המסר העיקרי הוא עיצובי, כמובן, וכןא מצטיינת המוריי בהופעה דרמטית, תוך שמירה על מספר מאפיינים המקשרים אותה לקורבט. קוי העיצוב הזורמים אמורים להזכיר לנו את הצלופח שתרם את שמו לפרוייקט. המכונית מצויידת בדלתות-שחף, הניתנות להסרה בקלות כדי להפכה לכמעט-רודסטר. כדי לתרום לתחושת החופש והאויר הפתוח אין קורת B, המוחלפת כאן בקשת פלדה מרכזית אליה מעוגנות הדלתות. כדי לשמור על העיצוב החיצוני הנקי, אין למכונית מראות-צד; במקומן משמשות מצלמות טלביזיה.