סאאב ממשיכה במה שעבורה נחשב לתנופת-פיתוח מרשימה, עם החשיפה היום בז‘נבה של גרסת הקבריולט של ה-9-3. הגג הנפתח עדיין עשוי בד ואינו קשיח, אך בניגוד לעבר הפתיחה חשמלית ונעשית בלחיצת כפתור יחידה. קיפול הגג או סגירתו אורכים 20 שניות.
ה-9-3 הפתוחה מוצעת עם שני מנועי בנזין, שניהם 2.0 ל‘ מוגדשי טורבו, בהספקים של 175 או 210 כ"ס. גידול משמעותי בבסיס הגלגלים (70+ מ"מ) וברוחב (51+ מ"מ) לעומת הדגם היוצא מבטיחים מרחב פנים משופר לארבעת הנוסעים, ואילו בזכות סרחים-עודפים קצרים יותר האורך הכללי קצר במעט, 4.635 מ‘. כתואצה מכך ההופעה הכללית ספורטיבית ואגרסיבית יותר. המרכב קשיח ב-300% לעומת הדגם היוצא, דבר המבטיח התנהגות דינמית משופרת משמעותית.
סיטרואן עומדת להציג בז‘נבה דגם-קונספט חדש: ‘C2 סיטרואן ספורט‘. המכונית אמורה להמחיש ולהדגיש את המחויבות של סיטרואן למעורבות בספורט מוטורי והיא תוצג בז‘נבה לצידה של הקסארה WRC, הזוכה להישגים יפים באליפות הראלי השנה (2 נצחונות ב-3 מירוצים). ה-C2 משדרת קרביות עם חישוקי "17 הנושאים צמיגים רחבים ונמוכי-חתך, סרחים עודפים קצרים ביותר ופוזה דינמית ואגרסיבית. מנוע 1.6 ל‘ מפיק לא פחות מ-225 כ"ס ומשודך לתיבה סקוונסיאלית 6 הילוכים.
צפו לעדכונים נוספים כאן, בהמשך.