חברת קרסו הציגה אמש את הואן הקומפקטי מתוצרת רנו, טראפיק, והודיעה על תחילת שיווקו בארץ. רנו טראפיק אינו חדשה חמה בעולם. הוא הוצג כבר בשנת 2000, אך עקב הביקוש הער לו זכה באירופה, לא הגיע לארץ עד עתה. הטראפיק הוא פרי שיתוף פעולה של רנו עם ג‘נרל מוטורס ומיוצר במפעל של GM בבריטניה. שיתוף הפעולה נשא פירות מעבר למכירות נאות, בדמות פרס ואן השנה בקטגוריית עד 2900 ק"ג לשנת 2002. זהו פרס המוענק על ידי פנל של עיתונאי רכב, בדומה לפרס מכונית השנה, בו זכתה רנו מגאן.
חלוקת העבודה בין היצרן הצרפתי לענק מארה"ב היתה שהתכנון צרפתי, והמימון ואמצעי הייצור יגיעו באדיבות GM. מסיבה זו ניתן לזהות בטראפיק עיצוב ייחודי, שהפך למאפיין הזיהוי של מוצרי רנו. במפעל בלוטון מיוצר גם התאום של הטראפיק – ויוארו לבית אופל – שהוא רכב זהה לחלוטין, הנבדל רק בסמל בחזית.
הטראפיק מגיע ארצה עם מנוע 1.9 ל‘ dCi. זהו מנוע דיזל מסילה משותפת מודרני, עם 100 כ"ס ו-24.5 קג"מ. המנוע משודך, לראשונה בקטגוריה, לתיבת הילוכים בת שישה יחסי העברה. תיבה אוטומטית אין עדיין, ולא ידוע כרגע אם תהיה. המרכב יוצע בשני אורכים כואן סגור ובגרסת קומבי, עם מקום ל-8 או 12 נוסעים. האופציה האחרונה היא ייחודית בשוק, היות והמתחרים מציעים רק עד 10 מקומות ישיבה. דגמי 2004 יוסיפו את האופציה לגג מוגבה.
מחירי הטראפיק מתחילים מ-174,000 ש"ח לגרסת ואן סגור קצר. בשוק שעמד על 2,800 יחידות בשנת 2002, מצפים בקרסו למכור 250 עד 300 יחידות השנה. פרט לטרנזיט והטרנספורטר, בהם רואים בקרסו כמתחרים הישירים, ייאלץ הטראפיק להתמודד עם התאום לבית אופל, שעומד להגיע ארצה בקרוב. ייתכן שבעתיד ישקלו בקרסו להביא גם את הניסאן פרימהסטאר, רכב זהה שמחליף אצל ניסאן את הלארגו.