סביר להניח שלא רבים יחשבו שה‘בדואין‘ של סדנת רינספיד השוויצרית היא מכונית יפה. אבל מחשבה רבה הושקעה במכונית-קונספט מעניינת זו, שתוצג לראשונה בתערוכת ג‘נבה.
ה‘בדואין‘ מבוססת על פלטפורמה של פורשה 911 C4 כפולת הנעה. המנוע נלקח מ-911 טורבו, אך בהתאם לדרישות שימור הסביבה העתידיות הוא מונע בגז טבעי. ההספק לא השתנה לעומת הטורבו המקורית, 420 כ"ס, והוא מספיק להזיז את המכונית, הכבדה מהמקור (1,640 ק"ג), מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות.
כפי שניתן ללמוד מהשם, הבדואין מיועדת (גם) לנסיעות מדבריות, ולכן מיתלים מיוחדים שפותחו עם חברת Eibach מגביהים אותה 15 ס"מ יותר מ-911 C4 רגילה. גם הצמיגים המיוחדים גדולי-הקוטר (18-255/55 מלפנים, 18-285/50 מאחור) מותאמים לנסיעת-שטח, ובעלי מדרס ידידותי-לסביבה. אבל הפטנט האמיתי נעוץ ביכולת של הבדואין להפוך בלחיצת כפתור מסטיישן מרווחת ל-4 נוסעים, לטנדר דו-מושבי איתו אפשר, נניח, להוביל כמה כבשים לשבט השכן... חלק מהגג הופך להיות משטח-המטען, חלק אחר הופך להיות הדלת האחורית – שגם אותה אפשר לפתוח (שוב, הכל חשמלי) להארכת משטח ההטענה.
פריטי עיצוב ייחודיים, בחוץ ובפנים, הוכנו בשיתוף עם יצרן זכוכית-הבדולח הידוע סוורובסקי – למשל הסמלים בחוץ, ראש ידית ההילוכים, או הלוגו של רינספיד על מושבי-העור שנצרב בלייזר ואז מולא בקריסטלי-זכוכית.
פריט מיוחד נוסף הוא מערכת ההיגוי, שמאפשרת להגיע לצידוד מלא, ימין לשמאל, בתוך חצי סיבוב של ההגה בלבד.
חברת גז-טבעי שוויצרית, וכן רשות האנרגיה הלאומית, שותפות עם רינספיד בפרוייקט.