שנת 2002 הייתה שנה של המשך התכווצות המשק בכלל, ושוק המכוניות בפרט. לפי נתוני איגוד יבואני הרכב נמסרו השנה 134,141 כלי רכב פרטיים ומסחריים, לעומת 136,656 מסירות בשנת 2001. היות ובשנת 2001 נרשמה ירידה של 15% במסירות לעומת שנת 2000, הרי שבשנתיים האחרונות שוק המכוניות החדשות איבד כרבע מגודלו.
מאזדה ממשיכה להחזיק בתואר "אלופת המכירות", באופן קבוע כמעט, עם 16,310 מסירות. את השנה היא הצליחה לסגור עם ירידה של כ-9% לעומת הישגה ב-2001 (בו רשמה ירידה של 30% לעומת "שנת ההיי-טק"). התרומה העיקרית להישג המסירות הגיעה מצד ה-6 החדשה שמסרה בשבעה חודשים יותר עותקים מאלה שנמכרו מדגם 626 אותו החליפה בכל שנת 2001. תרומה נוספת להישג היא בזכות המשך המכירות המסיביות של הלנטיס לציי רכב.
מייד אחרי מאזדה ממוקמת טויוטה המצליחה לרשום עליה במסירות, זו השנה השניה ברציפות - בשוק מתכווץ, להזכירכם. השנה המספר עומד על 13,707 כ"ר, שהם עלייה של 17%, לעומת 2001. הכוכב של טויוטה השנה היא הקורולה, שהצליחה להדוף היטב את הדעות הקדומות לגבי מכוניות המיוצרות בטורקיה.
במקום השלישי נמצאת פיז‘ו, עם 11,040 מכוניות, שהן ירידה קלה לעומת הנתון מ-2001. הסגנית משנה שעברה, פולקסווגן, רשמה השנה ירידה של כמעט מחצית מהמסירות ללעומת שנת 2001 (בה רשמה עליה של 12% לעומת 2000). הירידה במסירות הובילה את פולקסווגן למקום החמישי בטבלה, מייד לאחר רנו שרשמה השנה ירידה הדומה לירידה הכללית בשוק.
בקרב היבואנים דלק מוטורס ממשיכים לעמוד בראש, עם ירידה של 8.5% במסירות, המלמדת על ירידה גדולה יותר בפורד. במקום השני נמצאת חברת לובינסקי, שירדה השנה בשיעור דומה. אצל חברת צ‘מפיון, הסגנית משנה שעברה, הירידה במסירות דרמטית יותר ועומדת על כ-38%.

להלן נתוני המסירות:
1. מאזדה - 16,310
2. טויוטה - 13,707
3. פיז‘ו - 11,040
4. רנו - 9,913
5. פולקסווגן - 8,382
6. סיטרואן - 7840
7. פורד - 6,718
8. יונדאי - 6,336
9. פיאט - 5,569
10. הונדה - 4,942