אחרי תקופה ארוכה של מו"מ הודיעו ביום ו‘ חברות MG-רובר וטאטא ההודית על חתימת הסכם רב-היקף, שתוצאתו – מכונית קטנה חדשה שתיוצר במפעל טאטא בהודו ותשווק באירופה כדגם חדש של רובר, מתחת ל-25. המכונית תתבסס על האינדיקה, הדגם החדש ביותר של טאטא (ומכונית-הנוסעים היחידה של החברה – שאר הדגמים הם רכבי-פנאי, טנדרים וכלי רכב מסחריים למיניהם), אך עם שינויים (שלא פורטו) לפי דרישות רובר. האינדיקה, שהושקה ב-1999, היא מכונית מודרנית במונחים הודיים, אבל יחסית לכל מכונית מיני/סופרמיני עדכנית מדובר בדגם בסיסי למדי. האינדיקה משווקת עם שני מנועי 1.4 ל‘, בנזין (75 כ"ס) ודיזל (53 כ"ס) – קשה להניח שזה האחרון יגיע לאירופה – ויושבת על בסיס גלגלים של 2.40 מ‘. יומיים לפני פרסום ההודעה על שיתוף-הפעולה השיקה טאטא גרסת סדאן של האינדיקה, המכונה "אינדיגו".
ההסכם עם טאטא יאפשר ל-MG-רובר להרחיב משמעותית את קהל היעד באמצעות מכונית קטנה ומאד-עממית במחירה, וזאת מבלי להסתבך בהוצאות-פיתוח כבדות. לדברי אנשי החברה, המפעל של טאטא בפונה שם תיוצר המכונית הינו מודרני לחלוטין ועונה לדרישות האיכות המתבקשות ממכונית לשוק האירופי.
חטיבת הרכב של טאטא, ששמה המלא הוא Tata Engineering and Locomotive Company ובקיצור TELCO, היא יצרנית הרכב הגדולה בהודו ומייצרת גם משאיות ואוטובוסים. טלקו היא חלק מקונצרן טאטא הענק שעוסק במגוון רכב של תחומי ייצור ומסחר, והינו השני בגודלו בהודו.

דברים שלא חיוני לדעת על המילה "אינדיקה":
* מקור השם אינדיקה הוא בשילוב המלים India Car. אבל...
* ...קיים מכרסם החי בהודו העונה לשם "אינדיקה"...
* ...ויש משפחה שלמה של צמחים המכונים "אינדיקה"...
* ...כולל Cannabis Indica. כן, כן, בדיוק מה שאתם חושבים.