התיבה הרובוטית כפולת המצמדים של קונצרן פולקסווגן (DSG בפולקסוואגן סקודה וסיאט, S-tronic באודי) מוכרת לכולנו כבר כמה שנים, וזוכה למחמאות על תפקודה. ייחודה של תיבת ה-DSG, כפי שנרמז משמה, הוא בשני המצמדים בהם היא משתמשת בניגוד למצמד בודד בתיבות הרובוטיות של המתחרים, מה שמאפשר פעולה מהירה וחלקה יותר. אבל הקונצרן כבר לא לבד, ובחודשים האחרונים הוצגו כבר שתי תיבות רובוטיות דומות לתיבת ה-DSG – במיצובישי איוו 10 ובפורד פוקוס החדשה. עכשיו וולוו, השייכת לקונצרן פורד, מציגה תיבה רובוטית כפולת מצמדים בשם Powershift, כאשר ניתן להניח שמדובר בתיבה זהה לזו הנמצאת בפוקוס (שתיהן פותחו בשיתוף עם חברת Getrag, וכוללות שישה הילוכים). התיבה משתמשת בשני מצמדים להעברת ההילוכים, כאשר אחד אחראי להילוכים הזוגיים והשני לאי זוגיים. וולוו טוענת כי תיבת ההילוכים החדשה מסוגלת לטפל במומנט של עד 45.9 קג^מ, יותר מהמנוע השרירי ביותר בהיצע כרגע – ה-V8 בנפח 4.4 ל' שמספק מומנט של 44.9 קג^מ. כרגע תשודך התיבה למנוע אחד בלבד, דיזל בנפח 2.0 ל' המספק 136 כ^ס ומומנט של 32.6 קג^מ (כן, בדיוק אותו מנוע אליו משדכת פורד את התיבה בפוקוס...). השידוך בין מנוע הדיזל והתיבה החדשה יוצע בדגמי ה-C30, S40 ו-V50 של החברה, ו-וולוו מציינת שבהשוואה לתיבת הילוכים אוטו' רגילה, יהנו דגמים אלו מצריכת דלק טובה יותר בכ-8 אחוזים. יש לשער שבעתיד הקרוב נראה את התיבה בדגמים נוספים של וולוו ואולי גם אצל חברות אחרות הנמצאות בקונצרן פורד, כגון מאזדה.