חברת מכשירי תנועה, יבואנית קונצרן קרייזלר, החלה בשיווק הסברינג, שהיא בעצם אחותה היוקרתית של הדודג' אוונג'ר אשר הושקה בארץ לפני מספר חודשים. הסברינג נשענת על אותה פלטפורמה, אך מסתייעת במנוע V6 גדול יותר (2.7 ליטר 188 כ^ס) ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים לטובת הבידול מאחותה העממית (שלה מנוע 2.4 ליטר וארבעה הילוכים). המכונית, שתגיע רק בגרסת הלימיטד המהודרת, גם מצוידת יותר מהאוונג'ר. הסברינג מצטרפת לשפע ההולך וגדל של דגמי קבוצת קרייזלר (שכוללת גם את דודג' וג'יפ) שאמורים להגדיל משמעותית את המכירות בארץ. לפי בני רוטברג ראש מותגי קרייזלר בארץ יצמחו המכירות מ-1200 מכוניות לשנה ב-2007 ל-2000- ב-2008. בקריזלר לא מתכוננים להתמודד רק מול יריבות אמריקאיות, כמו הביואיק לה-קרוס, אלא מקווים גם לגנוב לקוחות ממתחרות אירופאיות כמו פולקסווגן פאסאט, והטויוטה קאמרי. בני רוטברג מנהל המותג בארץ מדבר על מאמץ גדול לייצר מחיר תחרותי שעומד על 200 אלף ש^ח. הסברינג מגיעה ברמת אבזור גבוהה למדי, עם תפעול חשמלי למושב הנהג, עור, גג נפתח ומערכות שמע ובקרת אקלים. בצד הבטיחותי מדברים שם על 6 כריות אוויר, ו-ESP. ובכל זאת מדברים בקבוצה על היקף שנתי של 150 כלים, וזאת בגלל בעיות אספקה. עם הגעת הסברינג יעבור גם מבחר האוונג'ר שינוי מסוים בגרסאות המהודרות (שתהיינה מעט פחות מצוידות) כדי ליצור פער מחיר משמעותי יותר ביניהן. מעניין לציין שקרייזלר כבר הודיעה שתבצע בקרוב מקצה שיפורים קוסמטי למראה המכונית, אך ליבואן עוד לא ברור עד כמה מהותיים יהיו השינויים ומתי יגיעו ארצה.