הסיטרואן C8, שהוצג בשנת 02', מקבל מתיחת פנים קלילה לכבוד 08', וכשאנחנו אומרים "קלילה", אנחנו מתכוונים בדיוק לזה. השינויים העיצוביים כוללים בעיקר נגיעות ניקל ולמרות שהיצרן מפרט עוד כמה שינויים, אנחנו התקשנו למצוא את ההבדלים. ילדים, אנא עזרו לנו למצוא... סיטרואן מדווחת גם על חומרים טובים יותר בתא הנוסעים, חישוקי "16 חדשים לדגמים הבכירים ושני צבעים (חיצוניים) חדשים. בצד המכני החידוש היחיד הוא מנוע דיזל חדש המתמקם בפסגת היצע לוגמי הסולר – מדובר במנוע ה-2.2 ל' המוכר של החברה, המספק 173 כ"ס ו-40.8 קג"מ. הנתונים הנאים מביאים את המיניוואן ל-100 קמ"ש ב-11.7 שניות בדרך ולמהירות מרבית של 195 קמ"ש. אחיו התאום של הסיטרואן C8, הפיג'ו ,807 מקבל גם הוא שדרוג מכני קל לקראת 08'. גם כאן מתייצב מנוע ה-2.2 ל' HDI בראשות טבלת הדיזלים, אלא שכאן הוא מסתפק ב- 170 כ"ס בלבד (למרות שכלי הרכב זהים למעשה!) ומומנט של 37.7 קג"מ – או 41.5 קג"מ, אם הוא משודך לתיבה אוטומטית. מבולבלים? גם אנחנו... אוטומטית או ידנית, התיבות כוללות שישה יחסי העברה, בדיוק כמו התיבה האוטומטית החדשה ששודכה למנוע ה-2.2 ל' בנזין. חובבי הטריוויה ישמחו לדעת כי מנוע הדיזל האמור מספק 20 קג"מ (כמעט שיא המומנט של מנוע הבנזין בנפח הזהה) כבר ב-1000 סל"ד ו-28.6 קג"מ (בערך כמו מנוע הבנזין הבכיר של החברה, V6 בנפח 3.0 ל') ב-1250 סל"ד.