ביום חמישי סיפרנו לכם על סיטרואן C5 החדשה, מעט לפני הצגתה הרשמית, וכעת נחשפו הנתונים והפרטים המלאים: למעט ממד הגובה שצנח ב-3 ס"מ, בכל שאר המדדים נרשמה עליה - 3 ס"מ נוספו לאורך, ולא פחות מ-8 ס"מ התווספו לרוחב ו-7 ס"מ לבסיס הגלגלים (שעומד עתה על 282 ס"מ מכובדים).כמובן שכמו בדור הקודם, ה-C5 תוצע גם בגרסת סטיישן ארוכה (5 ס"מ) וגבוהה יותר (3 ס"מ).
לא נחזור שוב על היצע המנועים שכבר פורט בידיעה הקודמת, אך נציין שבצד הבטיחות נרשמות עד 7 כריות אוויר ובקרת יציבות כסטנדרט (עם אופציה לשתי כריות אוויר נוספות). בצד המתלים מצוידת כמובן ה-C5 במערכת ה'הידרו-אקטיב 3', אותה פגשנו כבר ב-C6, כאשר בנוסף תוצע מערכת מתלים פשוטה יותר. תצורת המתלים הבסיסית שונתה וכעת נמצא מלפנים עצמות עצה כפולות ומאחור מתלה רב חיבורי.
בצד האבזור יצוינו חיישני חניה תקניים לפנים/אחור, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, פנסי קסנון עוקבי פניה, מערכת ניווט, מערכת קול המצוידת בדיסק קשיח ועוד.
סיטרואן מספרת כי בקרת האיכות עלתה מדרגה ושמעכשיו ועד ההשקה הרשמית (כנראה בתערוכת ז'נבה) יבדקו לא פחות מ-250 מכוניות בצרפת ובגרמניה שיעברו יחדיו כ-3 מיליון קילומטרים, אשר יתווספו ל-2 מיליון הקילומטרים שבוצעו במסלולי ניסוי במבחר תנאים. היבואן עדיין לא יודע לצטט מחיר מדויק, אך משער שהדגם החדש יהיה יקר יותר מהדור הנוכחי ולא יוצע בקבוצת רישוי 4.