וייפר ACR (אבל לא ברינג)
קרבות הנורדשלייפה לא דועכים ולא שוככים. זה התחיל עם הניסאן GT-R שעשתה תוצאה נהדרת של 7:29 ד' סביב המסלול המפורסם בנורבורגרינג, קרוב מאד לזמניהן של מכוניות אקזוטיות שמחירן גבוה פי כמה ממנה כמו פורשה קאררה GT ופאגאני זונדה F קלאבספורט. זמן קצר לאחר מכן הגיעה השברולט קורבט ZR1 ששיפרה את התוצאה וקבעה 7:26.4, וזה כבר היה יותר מהר מכל מכונית סדרתית-חוקית למעט אי אלו מכוניות ימי-מסלול שהן למעשה מכוניות מירוץ מוסוות, שחוקיותן גבולית (ובמדינות רבות אינה קיימת). עכשיו הגיעה תורה של עוד מתמודדת אמריקנית להרים שוב את הרף: מדובר בדודג' וייפר ACR שהיא, כפי שסיפרנו לכם בשנה שעברה, גרסה קרבית במיוחד של הוייפר המיועדת לשמש בסיס למירוצים. את הייעוד הזה הוכיחה המכונית בשבוע שעבר כאשר קיצצה למעלה מ-4 שניות מזמנה של האולטרא-קורבט סביב ה'רינג' וקבעה זמן הקפה מדהים של 7:22.1 דקות! ניתן לראות סרטון וידאו של ההקפה באתר המגזין מוטור טרנד – ומאותו סרטון ניתן ללמוד כי ניתן לשפר עוד את זמן ההקפה של הוייפר: למרות התוצאה המרשימה, ניתן לזהות החלפת-הילוכים אחת או שתיים שהתפספסו, ויותר מפעם אחת מתיישב המנוע על מנתק ההצתה למשך מה שנשמע כשניות ארוכות.
התוצאה המעולה של הוייפר תעודד מן הסתם את רוחם של אוהדי המכונית, שהיו בודאי שפופים בשבוע האחרון לאחר שהתפרסם כי הנהלת קרייזלר שוקלת לוותר עליה למכור את המכונית בכללותה לגורם חיצוני – צעד חסר תקדים בתולדות התעשייה האמריקנית. יו^ר קרייזלר בוב נרדלי הצהיר במפורש כי קרייזלר מעוניינת להתמקד בפעילות המיינסטרים שלה, וכי מספר גופים – מבלי להזכיר שמות – מעוניינים בוייפר. הוא הבטיח כי בכל מקרה בכוונת החברה לוודא כי הוייפר תמצא בית חם וכי האינטרסים של אוהדי המכונית יישמרו. גם אם ימכר הדגם קרייזלר תמשיך לספק גב לוגיסטי וכלכלי לוייפר.