לאחר מעט יותר משנתיים בשוק ולאחר ביקורות על עיצוב פנים ואיכות החומרים, החליטו בג'יפ לרעננן את 'קומפס' ואחיו 'פטריוט'/'צ'ירוקי'. עיקרי השינויים מתמקדים בפנים הרכב עם חיפויי דלתות וקונסולה מרכזית שעוצבו מחדש בחומרים נעימים יותר למגע, לוח מחוונים מעודכן, תוספת של תאי אחסון כמו גם השתלת פסי כרום סביב פתחי האוורור. בנוסף, לצורך יישור קו עם שאר מוצרי הקונצרן (קרייזלר ודודג'), מחזיקי הכוסות הפכו מוארים באמצעות נוריות LED. בפטריוט ניתן גם לצפות בסרטים דרך הקונסולה המרכזית (כאשר הרכב בהילוך P בלבד). גם הצד הבטיחותי שדרוג ומעטה המפרט מכיל וילונות צד, בקרת יציבות בעלת שלושה שלבים, מערכת תגבור הבלימה ו-ABS. הכל כחלק מהסטנדרט בשני כלי הרכב. בג'יפ מדברים גם על שיפור באיכות הנסיעה הודות לשינוי מהלכי המתלים, הוספת חומרים בולעי רעש בתא המנוע ובתחית המרכב ותכנון מחודש של מערכת הפליטה לשמירה על שקט מרבי. חיצונית נוספו מספר צבעים חדשים לפנלי הצד ותו לא. גם היצע המנועים לא השתנה וכולל את יחידת הכוח המוכרות: ארבע צילינדרים 2.4 ליטר (172 כ^ס),2.0 ליטר (158 כ^ס) ו-2.0 ליטר טורבו דיזל (140 כ^ס). בארה^ב נמצא גם מנוע בנזין V6 בשרני בנפח 3.7 ליטר (205 כ^ס) ומנוע דיזל נוסף בנפח 2.8 ליטר (177 כ^ס).