ה-RL, הסלון היוקרתית של שלוחת הונדה האמריקנית – אקורה – הוצגה בפרואר האחרון במהלך תערוכת שיקגו, ועתה הוצגה מתיחת הפנים ללג'נד הנמכרת ביתר שווקי העולם כהונדה היוקרתית ביותר. הלג'נד ממשיכה להתבסס על מכלוליה של הלג'נד היוצאת, שהוצגה ב-2005, אולם עם שיפורים ושינויים קלים. בפנים הוצגה מערכת השתקת רעשים (המזכירה את המערכת של טויוטה עליה ספרנו לכם) בשם Active Noise Cancellation system, המושבים שופרו, שופרה מערכת שליטה ו"מרכז מולטימדיה" בקונסולה המרכזית שבהונדה טוענים כי היא פשוטה ואינטואיטיבית בהרבה ממערכות דוגמת Idrive או MMI שנויות במחלוקת של המתחרים הגרמניים. סעיף הבטיחות כולל כסטנדרט בקרת משיכה, 8 כריות אויר, מותחנים למשענות הגב במקרה תאונה וניתן להוסיף קרוז קונטרול אוטומטי, בדומה למוצע אצל המתחרים הגרמנים. חיצונית, למעט הגריל המובחן, מתרכזים עיקר השינויים במכסה המנוע התפוח מעט יותר, בפגושים קדמיים חדשים, בפנסים שונים, בחישוקי 18' אינץ' ובמכסה תא מטען חדש. בסך הכל, קווי העיצוב של המכונית היוצאת נשמרו אך עודכנו ולוטשו למראה מודרני וזורם יותר. מן האספקט המכאני נציין את המנוע ה"חדש" (בלג'נד; היה קיים אצל האחות האמריקנית) – 3.7 ליטרים V6 עם 300 כוח סוס ("כוח של V8 – צריכה של V6") המחליף את המנוע V6 3.5 ליטרים היוצא. מערכת ההנעה הכפולה-קבועה (SH-AWD בשפת הונדה) עברה ללא שינוי אל הדגם המעודכן אולם המתלים עברו תכנון מחודש לטובת שיפור הנוחות. כמו כן, הוצגה תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת חמש מהירויות וידיות העברת הילוכים מאחורי ההגה. למרות הידיות הללו, זוהי בחירה מעט תמוהה לאור השימוש בשישה, שבעה ואף שמונה הילוכים בסגמנט בה היא מתחרה. התאוצה הקלאסית מ-0-100 קמ"ש אורכת 7.1 שניות, ב-0.2 שניות מהר מהדגם היוצא. המכונית תגיע לשווקי אירופה מיד לאחר תערוכת פריז, בעוד כחודש.