פיז'ו היתה חלוצת הקופה-קבריולה בקרב היצרניות העממיות, והיתה הראשונה יחד עם רנו שהציגה משפחתית עם גג קשיח מתקפל – ה-307 CC (שהוצגה בתערוכת ז'נבה 2003 יחד עם המגאן CC).את מחליפת משפחת ה-307 בכללותה הציגה רנו בשנה שעברה, עם מרכבי האצ'בק 3 ו-5 דלתות, כאשר מאז התווספה גם גרסת סטיישן (SW). עכשיו מגיע תור הקופה-קבריולה בעלת הגג הקשיח, מחליפה ל-207 CC. ה-CC החדשה אינה מציעה יותר מדי חידושים, ונציין את הנקודות העיקריות. פיז'ו אימצה את פטנט פתחי יציאת האוויר בראש המושב מאחורי צוואר הנוסע, אשר הוצגו לראשונה במרצדס SLK; אצל מרצדס הפטנט נקרא Airscarf ('צעיף אוויר'), ואילו פיז'ו משתמשת בכינוי Airwave. העקרון זהה: ניתן לפתוח את הגג גם בימים קרים ולהנות מאוויר מחמם לאזור הראש. במקרה שלנו, מן הסתם, נכון יותר לומר שאפשר יהיה לפתוח את הגג בימים חמים ולהנות מאוויר ממוזג באזור הראש. רעיון חביב הוא האפשרות לנעול באמצעות השלט את תאי האחסון באזור הנוסעים (תא הכפפות ובקונסולה בין המושבים הקדמיים). כאשר בוחרים במושבים קדמיים עם תפעול חשמלי, הם מצויידים בפונקציה יעודית המסיטה אותם לפנים לצורך גישה למושבים האחוריים (כמו בעבר, פיז'ו מצהירה על מספיק מקום לארבעה נוסעים מבוגרים). בתחום הבטיחות מציעה פיז'ו זוג כריות אוויר צידיות יעודיות להגנה על הראש במקום כריות וילון (שלהן אין מקום כמובן בגג מתקפל), בנוסף לכריות קדמיות ולכריות הצד הרגילות – לראשונה בקופה-קבריולה (או בקבריולה כלשהי, בעצם. הסאאב 9-3 קבריולה מצויידת בכריות-צד משולבות, האמורות להגן גם על הראש). עוד בתחום הבטיחות מצויידת ה-308 CC בקשתות מגן הנשלפות בעת התהפכות באמצעות הפעלה פירוטכנית. הגג הקשיח מתקפל בתוך 20 שניות. נפח המטען כאשר הגג סגור הוא 403 ל', ועם הגג פתוח – 226 ל' (זאת לפי שיטת VDA המחמירה יותר). ה-308 CC מצויידת בשלב ראשון בשני מנועים – 1.6 ל' טורבו עם 150 כ^ס, ודיזל 2.0 ל' עם 140 כ^ס (לא נאמר דבר על תיבות הילוכים בשלב זה). בצד השילדה מקבלת ה-CC מפשקי גלגלים מורחבים, ומיתלים מונמכים שכוילו במיוחד עבורה. ה-308 תערוך את הופעת הבכורה הציבורית בתערוכת פריז, באוקטובר.