השבועון Automotive News רב ההשפעה פרסם השבוע את "ספר המידע 2008" לגבי שוק הרכב העולמי, כולל נתונים מדוייקים על מכירות יצרני הרכב השונים. הרשימה לפניכם מדרגת את עשרת הקונצרנים הגדולים ביותר לפי היקף מכירותיהם בשנת 2007. יש להדגיש כי "אוטומטיב ניוז" מחשב את המכירות כך שיכללו את אלו של חברות-בת של הקונצרן בהן יש לו נתח בעלות של לפחות 51%, כך שהנתונים לא בהכרח תואמים את אלו שמפרסמים היצרנים עצמם. למשל, במקרה של פורד הנתונים אינם כוללים את מכירות מאזדה, בה מחזיקה פורד בכשליש מהמניות. נתוני השבועון גם אינם כוללים מכירת כלי רכב המיועדים להרכבה על-ידי יצרנים אחרים (ערכות מושלמות להרכבה, CKD). השינוי המשמעותי במכירות 2007 לעומת 2006 הוא העליה בדירוג של קבוצת יונדאי-קיה הקוריאנית, מהמקום השישי לחמישי. זהו המשך המגמה שהחלה עוד ב-1999, כאשר אז היתה יונדאי-קיה מדורגת במקום ה-11 בלבד. יונדאי אחראית לשני-שליש ממכירות הקבוצה וקיה לשליש. שני המותגים רשמו עליות ב-2007, בשיעורים של 4.1% ו-3.5% בהתאמה. מכירות 2007 – נתוני Automotive News 1. קבוצת טויוטה, 9,366,000 2. ג'נרל-מוטורס, 8,902,252 3. קבוצת פולקסווגן, 6,191,618 4. קבוצת פורד, 5,964,000 5. יונדאי-קיה, 3,961,629 6. קבוצת הונדה, 3,831,000 7. קבוצת ניסאן, 3,675,574 8. פיז'ו-סיטרואן, 3,428,400 9. קבוצת קרייזלר, 2,676,268 10. קבוצת פיאט, 2,620,864