מתיחה פה, שאיבת שומן שם. בחודש מרץ הקרוב יצאו לשוק האירופי גרסאות מעודכנות של ב.מ.וו סדרה 3. דגמי הקומפקט, קופה וקבריולט, בעיקר, עומדים לעבור טיפול ועדכון. בצד הקוסמטי, חרטום חדש עם גריל רחב יותר ופגוש שונה, יחד עם זנב מעודכן הכולל פנסי LED אחוריים, אמורים ליישר קו עם השינויים שכבר בוצעו בדגמי הסדאן והטורינג (סטיישן) ב-2001. גרסת הקופה של סדרה 3 תקבל, לראשונה בתולדותיה, מנוע דיזל. ה-330Cd, כך תכונה הקופה-דיזל, מקבלת גרסה מעודכנת ומוגדלת במקצת (2998 סמ"ק לעומת 2903) של מנוע הטורבו-דיזל שישה-צילינדרים הטורי המצויין הנוכחי, עם הספק שהוגדל מ-184 ל-204 כ"ס ומומנט שעלה מ-39.8 קג"מ ל-41.8 קג"מ – אשר מושגים כבר ב-1,500 סל"ד. למרות הגידול בתפוקה, המנוע החדש קל יותר מקודמו ואף צורך פחות דלק. הביצועים? 7.2 שניות מ-0 ל-100, ומהירות מרבית של 240 קמ"ש שיפור של 0.8 שניות ו-12 קמ"ש לעומת הדגם היוצא. גם גרסאות הסדאן והטורינג (סטיישן) של הסדרה יקבלו את המנוע המשופר. יחד עם המנוע תגיע גם תיבה ידנית חדשה בת 6 הילוכים, אשר מחליפה את תיבת ה-5 הילוכים הנוכחית ותגיע גם במנוע הבנזין 3.0 ליטר (בתיבות האוטומטיות אין שינוי). בנוסף יקבלו את תיבת 6 ההילוכים גם ה-320d הנוכחי (סדאן וטורינג), והקומפקט 320td ו-325ti. דגמי הקופה והקבריולט בעלי שישה צילינדרים יוכלו לבחור גם בתיבה סקוונסיאלית ידנית-ממוחשבת, SSG, בת 6 הילוכים. כל דגמי השישה-צילינדרים מקבלים בקרת-יציבות דינמית, DSC, כציוד תקני.
הדגמים החדשים יוצגו בתערוכת דטרויט הקרובה, יחד עם רכב-פנאי חדש לגמרי מבית ב.מ.וו המכונה xActivity.