לכל חובבי פורשה – ובואו נודה שזה כולל את כולנו – יש עכשיו (עוד) סיבה לשמוח. בעוד מספר חודשים תצא לשוק הגרסה החדשה של ה-911 GT3, הדגם הספרטני והקרבי יותר של ה-911. סדרה של שינויים הופכים את ה-GT3 לחזקה, קלה, מהירה ונחשקת עוד יותר. המנוע בן 3.6 הליטרים יוציא בגרסה החדשה 381 כ"ס, לעומת 360 כ"ס כיום. בכך הוא הופך לאחד המנועים המונשמים-טבעית החזקים ביותר בעולם יחסית לנפחו, עם תפוקה סגולית של כ-106 כ"ס לליטר. המומנט המרבי צמח מ-37.8 קג"מ ל-39.3, ו-80% מערך זה מושג כבר ב-2,000 סל"ד! המכונית מציגה, כצפוי, ביצועים עוצרי נשימה – היא מסוגלת להאיץ מ-0 ל-100 בתוך 4.5 שניות (לעומת 4.8 בדגם הקודם), ל-160 קמ"ש בתוך 9.4 שניות (לעומת 10.2), ולהגיע ל-200 קמ"ש ולעצור חזרה למצב עמידה בתוך 19.6 שניות בלבד. המהירות המרבית היא 306 קמ"ש. חלק מביצועי המנוע המשופרים הושגו על-ידי העלאה מבוקרת של תקרת הסל"ד. התחום האדום מתחיל כעת ב-8,200 סל"ד, בתלות בהילוך שנבחר – 400 סל"ד גבוה מבדגם היוצא. במיתלים עברו טיפול וכיול מחודש. הותקנו חישוקי "18 חדשים, רחבים ועם זאת קלים מקודמיהם: מלפנים הרוחב החישוק מ-8 ל-8.5 אינץ', והוא נושא צמיג 235/40. מאחור הוגדל הרוחב מ-10 ל-11 אינץ' והצמיג הוא כעת במידה 295/30. הבלמים חוזקו גם הם – מלפנים הותקנו קליפרים בני 6 בוכנות (4 עד עתה) וקוטר הדיסקים הוגדל מ-330 ל-350 מ"מ. ניתן, כאופציה, לבחור בדיסקים הקרמיים של פורשה, המוצעים כסטנדרד ב-GT2. מבחינה חזותית, נבדלת ה-GT3 החדשה בכנף האחורית הייחודית המתכווננת, אשר פיתוחה נשען על נסיון עשיר במירוצים. כנף זו תורמת, לדברי פורשה, ליציבות כיוונית יוצאת-דופן. יחד עם תכנון מחודש של עזרים אוירדינמיים אחרים הושג מקדם גרר (Cd) מצויין לסוג זה של מכונית, 0.30. אנשי פורשה נמנעו מלצייד את ה-GT3 במערכות עזר ובקרה כלשהן (למעט ABS(, לא מפתיע בהתחשב באופייה הטהור של המכונית, והם טוענים להתנהגות דינמית מעולה כאשר כל הרכיבים הותאמו לעמוד בעומסים של נהיגת מסלול. ניתן יהיה לקבל את ה-GT3 במפרט "קלאבספורט" עירומה, למתעתדים להשתתף במירוצים, ללא תוספת תשלום. ה-GT3 החדשה תצא לשוק האירופי במרץ, במחיר של כ-102,000 יורו בגרמניה, וקצת מאוחר יותר בארה"ב במחיר 99,000 דולר.