תחת שמיים מעוננים, על שבילי כורכר הרריים ומול קהל אוהד (שגוייס מקרב חברי מועדון סובארו טורבו ישראל) הוצגה אמש האימפרזה של נדב דותן. נדב מתחרה מספר שנים במירוצי ראלי-ספרינט שהתקיימו בארץ, אך לאור האופי המחתרתי של מירוצים אלה, מצא עצמו נדב נאלץ להתחרות בקפריסין. הדרך לקפריסין מוכרת למספר נהגי ראלי ישראליים שחיפשו אפשרות חוקית וממוסדת להתחרות בספורט מוטורי. נדב התחרה ונפגע מהמחלה והחליט להשקיע ובגדול.
נדב רכש לפני מספר חודשים שתי אימפרזה STi ושלח אחת מהן לבנייה מחדש בסדנת פרודרייב הבריטית, כשהשנייה תשופר בארץ, כדי לשמש כמכונית אימונים. הבריטים הייקים פירקו את המכונית לגורמים, כולל הסרת הצבע למען חוזק הריתוכים, ובנו מחדש, עם מרכיבים איכותיים מאוד בתבשיל.
לאור הרצינות בה נדב לוקח את הסיפור לא התנגדו ביפנאוטו לקחת חסות על האופרציה וכעת נדב נהנה מתמיכה מסודרת של יבואן רשמי בארץ. הללויה. אם בחסות עסקינן, נדב זוכה לתמיכת צמיגי פירלי, צמיגי רמת אביב ושמני מוטול. לדברי יונתן וולד, מנכ"ל יפנאוטו, התמיכה בנדב היא במסגרת המחויבות של היצרן לספורט המוטורי. עוד הדגיש וולד את הקשר של מכונית המירוץ למכוניות הנעות על הכבישים וכן את רצונו העז להיות שותף במיסוד הספורט המוטורי בארץ.
בדברים שנשא נדב באירוע הוא הודה לנותני החסויות ולצוות הסיוע שמלווה אותו בכל המירוצים. בראש הצוות עומדים ארז סנטו ממוסך טופ-גיר ורועי רבינוביץ‘ ממוסך אוטו-פח. נדב מחה על היעדר האפשרות להתחרות בארץ באופן חוקי ומוסדר והדגיש את החשיבות החברתית והבטיחותית של הספורט המוטורי.

במסגרת האירוע זכינו לאכלס את מושב הנווט בסטייג‘ בן 4 קילומטרים שהוכן במקום. הנסיעה הקצרה הייתה חוויה מרחיבת אופקים, כאשר ההתרשמות העזה ביותר היא מרמת הבנייה הגבוהה והגימור המעולה של המכונה המופלאה. נדב רקד עם האימפרזה בחן רב על גבי הכורכר של יער בן שמן ולרגע קצר כמעט והרגשנו בחו"ל. לוחמי מג"ב שהגיעו למקום כדי לבדוק מהם קולות הירי שייצרו הבק-פיירים של מנוע המירוץ החזירו אותנו מהר מאוד למציאות.
בארצנו שחונת הספורט המוטורי היה האירוע אמש קרן שמש בהירה במזג האוויר האפור שלנו. התמיכה של יפנאוטו בנדב ראויה לציון לשבח. אנו מחזיקים אצבעות בהתרגשות לקראת המירוץ האחרון באליפות קפריסין, שייערך ב-14 לדצמבר. נדב ממוקם כרגע במקום השני באליפות בגרופ N והוא בעל סיכוי ריאלי לזכות באליפות.