השטח בגני התערוכה שהפך למסלול הבית של מרוצי העמותה, מאפשר שינויים רבים בתכנונו והפעם תוכנן כמסלול מהיר.
11 נהגים התייצבו הפעם למרוץ שהבולט בהם היה טימו הירבי שחזר לפעילות. בלטו בשלבי מדידת הזמנים: הירבי, מירון, וקסלר. הפעם, להבדיל מפעמים קודמות, התקיים מרוץ 2 פעימות בלבד, ולכן קצב העניינים היה מהיר יותר.

מרוץ הגמר

סדר הזינוק אשר נקבע על פי המקצים המוקדמים היה כדלקמן: הירבי ב " פול ", מירון שני, ביטון שלישי, איגור רביעי, אדרי חמישי, אדיב שישי, וקסלר שביעי, ויסלברגר שמיני, בוריס תשיעי, פינקלס עשירי. ( דורית נחום פרשה במקצים המוקדמים )

כולם מסתדרים לזינוק, הקפת חימום יוצאת לדרך, דגל הזינוק מונף ו מתחילים, הירבי עם זינוק מוצלח ונהיגה מרשימה תופס פיקוד ומתחיל להוביל. מיד עם הזינוק אדיב ואדרי נוגעים אחד בשני ומדוממים מנוע, מנסים להניע ( בדחיפה כמובן ), תוך כדי הפרעה קלה -
ל הירבי ושאר החבורה שמשיגים אותם בהקפה מלאה. אדיב מקבל דגל שחור ( פסילה -מהמרוץ ) על אי ציות לתמרור כחול (במילים עדינות, אתה איטי פנה דרך).
מירון שזינק שני לא מצליח לאיים על הירבי שנוהג ונשמע ( המנוע כמובן ) נהדר. ביטון שזינק שלישי מתחיל להילחם על חייו ומנהל מאבקים צמודים עם איגור, וקסלר שזינק שביעי פותח מבערים ומתחיל לעקוף תוך כדי מאבקים בתחילה עם ויסלברגר, ולאחר מכן עם איגור וביטון. וקסלר נהג עם ניסיון רב מצליח לעקוף את שלושתם ומתייצב במקום השלישי, ביטון לא מוותר ונושף חזק בעורפו.

לא נראה כי מישהו יכול לקחת להירבי את המקום הראשון, ובטח עם יכולת נהיגה שכזו.
הקפה אחרונה - הירבי מנצח את המרוץ, מירון מסיים שני, וקסלר שזינק שביעי מסיים שלישי.

בסוף כל מרוץ נשקלים שלושת המנצחים, ע"מ למנוע יתרון משקלי לנהגים בעלי משקל נמוך. המשקל המינימלי הוא 140 ק"ג לנהג ולקארט ביחד ( לא כולל דלק ). שקילה ראשונה להירבי מראה כי להירבי חסרים 120 גרם, והירבי נפסל, 120 גרם והלך הפודיום.
אין ספק כי לפי יכולת הנהיגה של הירבי גם 1200 גרם לא היו לוקחים לו את הניצחון.
טעות של מתחילים אומנם, אבל אלה הם החוקים, האמת שהירבי נחשב לאחד הנהגים ההוגנים בענף, כך שכולם התאכזבו עבורו.

כתוצאה מכך הוקפצו המקומות הבאים מקום למעלה, מירון שסיים שני קפץ למקום הראשון, וקסלר הוקפץ למקום השני, וביטון שסיים רביעי, הוקפץ למקום השלישי .
הירבי קיבל זאת כהרגלו, בהבנה. נהג ענק ללא ספק .



תוצאות סופיות

1. תמיר מירון
2. נתן וקסלר
3. אלירן ביטון