לא רק היצרנים האמריקנים חוגגים בתערוכת SEMA, שנפתחה אתמול. גם ליפנים יש מה לומר – בודאי ובודאי להונדה, שמכוניות האקורד והסיוויק שלה ניצבות בצמרת המכירות בארה"ב מזה שנים. הונדה הביאה ל-SEMA לא פחות מ-9 מכוניות "ביצועים" חדשות, 6 מתוכן של מותג הונדה ו-3 של מותג אקיורה. באותה הזדמנות הכריזה על חבילת Performance שתוצא לאקורד קופה, יחד עם תמיכה בהשתתפות בסדרות מירוצים לנהגי הונדה. מכונית הדראג המופיעה בתמונה הראשית היא דבר אמיתי. מדובר בסיוויק שפרט לשם לא נותר ממנה הרבה מהמקור (את ההסבה להנעה אחורית קל לראות), והיא תיטול חלק במירוצי דראג מקצועיים בשנת 2003, נהוגה בידי אדם סרוואטארי. אבל מבחינתנו, המכונית המעניינת ביותר של הונדה בתערוכה היא הסיוויק Si קונספט: ה-Si הסדרתית היא גרסה מחוממת לשוק האמריקני, עם מנוע 2.0 ל' בעל 160 כ"ס, אבל הקונספט שבתערוכה מצויידת במנוע שהוסף לו מגדש טורבו, בנוסף לקישוטים קוסמטיים לרוב וריהוט פנים קרבי למהדרין. בשלב זה מדובר על מכונית תצוגה בלבד. כך גם האקורד קופה קונספט העורכת הופעת בכורה ב-SEMA. מדובר במכונית בעלת הופעה אגריסיבית-מעודנת לאחר שעברה הנמכה, הרחבת מפשק הגלגלים וטיפול חיצוני הולם; המנוע הוא V6 בנפח 3.2 ל' שהספקו הועלה ל-300 כ"ס, אליו שודכה תיבה ידנית-למחצה בת 6 הילוכים עם תפעול באמצעות משוטים מההגה. רכיבי השלדה כוללים חלקי-אבטיפוס קלי-משקל. את חבילת הביצועים החדשה של הונדה לאקורד בהחלט אפשר לקנות, אם אתם אמריקנים. הונדה מנסה לדחוף את התדמית הספורטיבית של האקורד החדשה – דבר שבודאי ישמע תמוה לאלה מאתנו המכירים את האקורד הקודמת. החבילה כוללת מתלים מונמכים ומוקשחים, חישוקי "17 עם צמיגים מיוחדים נמוכי-חתך, סט חצאיות וספוילר אחורי, וקישוטים שונים. חבילה דומה מוצעת כיום לסיוויק קופה ולאקיורה RSX טייפ S. הונדה הודיעה כי תתמוך ב-2003 בנהגים שישתתפו במגוון סדרות מירוצים, על ידי מענקים כספיים למנצחים. בין מוצגי אקיורה בתערוכה בולטת גרסת-תצוגה של ה-CL טייפ S, עם מנוע בעל מגדש-על ותיבה ידנית 6 הילוכים.