לכאורה לא נשאר הרבה ליניב מינק על-מנת להיות אלוף הליגה לשנת 2002... לכאורה.
מעט משתתפים, 7 במספר, התייצבו למרוץ מספר 9 והפעם שוב בכיוון ההפוך. בשלב מדידת הזמנים הפתיע עומר בעשא עם הזמן הטוב ביותר: 38.85 שנ‘, ואחריו אופיר ויסלברגר עם זמן של 38.95. מינק שהבחין כי איננו בראש מצעד לוח הזמנים יצא למרדף כנגד השעון ללא הצלחה - וקבע את הזמן השלישי של 39.05 שנ‘.


מקצה הגמר
סדר הזינוק אשר נקבע על פי המקצים המוקדמים היה כדלקמן: נוריאל ראשון, ויסלברגר שני, סניגרוב שלישי, בעשא רביעי, מינק חמישי, אלמוג שישי, ביטון שביעי.
במסלול ההפוך הזינוק מתבצע כך שכל החבורה נכנסת לפניה הראשונה ללא יותר מידי מקום, כמובן שכולם מנסים לעקוף בזינוק, מה שמוביל לאירועים בלתי משעממים בעליל. על חלק מהקארטים ניכרו סימני פגיעה מאותה פניה במרוץ הקודם. מה יהיה הפעם, זאת השאלה.


הקפת החימום - כולם מסתדרים זוגות זוגות מוכנים לקרב. דגל המדינה עולה לאוויר ומזנקים. נוריאל שכנראה התרגש משהו מהעובדה שהוא ב"פול" מבצע ספין מיותר, וגורם לכל החבורה להיכנס אחד בשני. דגל אדום מונף, המרוץ מופסק בפעם הראשונה. תיקונים מהירים, נייר דבק רפואי, לום ליישור הפרונט של נוריאל, פחחות פה ושם, מוכנים לזינוק.


זינוק שני - הפעם תורו של מינק לבצע טעות, מיד עם הזינוק מינק מנסה להיכנס לקו הפנימי ללא הצלחה מרובה, ויוצר מגע לא רצוי בין הקארטים , כתוצאה מכך מצטרפים לתאונה: בעשא, סניגרוב אלמוג, ויסלברגר. דגל אדום מונף, המרוץ מופסק פעם שניה. וכל זאת מבלי שהצליחו לעבור את הפניה הראשונה.


זינוק שלישי – כולם חוששים וזהירים יותר, מרגישים שהפעם כולם נכנסים קצת יותר בזהירות קצת יותר במחשבה , ואכן כולם עברו בשלום את הפנייה הראשונה, יש מרוץ.
אייל שומר על המקום הראשון ויסלברגר נצמד היטב מאחור, מינק בטרוף לטפס למקומות העליונים, בעשא ואלמוג מנהלים קרבות בינם לבין עצמם, האקשן בעיצומו.
בפנית "ההרפין" וממש בשלב התחלת המרוץ, מחליט מנועו של מינק לשבות, ולאחר בדיקה קלה, מנועו של מינק פשוט "נתפס". אי שם בחוד נוריאל מצליח בקור רוח לשמור את ויסלברגר מאחור למרות ניסיונות של ויסלברגר לעקוף פה ושם. אלמוג ובעשא מאחור מבצעים מגע לא רצוי ומדוממים מנועים, באופן מפתיע שניהם לא מצליחים להניע את הקארטים, ומחליטים לפרוש . מה שמשאיר את המרוץ עם ארבעה נהגים בלבד, ביטון שסבל מיום לא מוצלח במיוחד פתאום רביעי, ומאיים באופן ממשי על סניגרוב אשר במקום השלישי, טעות של סניגרוב בכניסה לפניה, וביטון כמו שצריך, מנצל זאת ועולה למקום השלישי המכובד.
הקפת סיום – נראה כי נוריאל התעייף משהו ( "צלעות רגישות" כך אמר) וכי ויסלברגר עלול בהחלט לסיים ראשון, ניסיון אחרון של ויסלברגר לעקוף לא צלח ונוריאל מסיים ראשון בהפרש של חצי קארט.
ויסלברגר כאמור שני, וביטון המפתיע מסיים שלישי .

למרות כישלונו של מינק לאורך כל המרוץ והמקצים המוקדמים, מרוץ זה הכתיר את מינק לאלוף 2002 בפעם השניה ברציפות . ברכות יניב.
לעונת 2002 נותר מרוץ אחד (בכיוון הרגיל) שבו אנו מקווים ופועלים למספר שיא של משתתפים.

תוצאיות סופיות
1. אייל נוריאל
2. אופיר ויסלברגר
3. אלירן ביטון
4. לאוניד סניגרוב


דרוג נהגים
1. יניב מינק 232 נק‘
2. עומר בעשא 175
3. אופיר ויסלברגר 158
4. אלירן ביטון 140
5. לאוניד סניגרוב 137
6. אייל נוריאל 136
7. אודי סמואל 87
8. עינת מנשה 82
9. איציק שחר 60
10.קובי לוי 53