אחרי שהתרגלנו לתיבת המולטיטרוניק – התיבה האוטומטית הרציפה של אודי, מציעה צ‘מפיון את התיבה המשובחת גם במנועי הדיזל. חברת צ‘מפיון הודיעה על תחילת השיווק של שתי גרסאות חדשות ל-4A עם מנועי Tdi ותיבת מולטיטרוניק. התיבה הרציפה הייחודית של אודי תשרת מעתה גם את מנועי ה-Tdi בנפחי 1.9 ו-2.5 ליטר.
מולטיטרוניק היא הגרסה של אודי לתיבה אוטומטית רציפה, אשר מצליחה לשרת מנועים רבי מומנט, בזכות השימוש בשרשרת מתכת להעברת הכוח, ולא ברצועת גומי, המשמשת לרוב תיבות רציפות. עד כה ראינו את המולטיטרוניק בדגמי ה-2.0, 2.4 ו-3.0 ליטר בנזין של ה-4A. כעת מצטרפות שתי גרסאות הדיזל של ה-4A למשפחה.
מנוע Tdi בנפח 1.9 ל‘ מספק 130 כ"ס ו-28.5 קג"מ. מנוע ה-6V בנפח 2.5 ל‘ מספק 163 כ"ס ו-31.6 קג"מ. הגרסה הבכירה תגיע ארצה בינואר ומחירה כ-240,000 ש"ח. מועד הגעת האחות הקטנה עדיין אינו ידוע והמחיר המשוער כ-208,000 ש"ח. הגעת הגרסאות החדשות תרחיב את ההיצע של אודי למספר גרסאות חסר תחרות, אך במחירים הרחוקים מהשגתם של הפועל המצוי.