8 נהגים התייצבו למרוץ בנחשונים, והפעם בכיוון ההפוך.ביניהם נכח אלוף הארץ לשעבר איציק שחר, הזכור מתקופת ימי הזוהר של הקארטינג הישראלי במסלול הפתוח בנתניה.
כבר בשלב מדידת הזמנים הוכיח איציק כי הימים של פעם, או יותר נכון הנהגים של פעם, עדיין חזקים אם לא לומר עדיפים,וקבע את הזמן הטוב ביותר: 37.67 שנ‘, אחריו ניצב עומר בעשא עם זמן של: 37.99 שני.

מרוץ הגמר
לאחר שכלול תוצאות המקצים המוקדמים (שהיו מעניינים לא פחות) נקבע סדר הזינוק לגמר: שחר ב"פול", בעשא שני, ויסלברגר שלישי, סמואל רביעי, מינק חמישי, נוריאל שישי, ביטון שביעי, כפיר שמיני. (להזכירכם הזינוק בליגה זו מתבצע בתנועה(. החבורה מתארגנת הדגל יורד ומתחילים. מיד עם הזינוק ,שחר שומר על המקום הראשו, שלאחריו בעשא ויסלברגר וסמואל שנושפים חזק בעורפו. 7 שנ‘ מהזינוק, סובל מנועו של שחר מאי שפיות זמנית ונקטע, מה שנקרא בשפה המקצועית: "CUT". כתוצאה מכך, בעשא הצמוד לאחוריו של שחר, לא מצליח לבלום ומטפס על שחר, ואף נעזר בנוריאל להישאר תלוי על שחר לזמן בלתי מוגבל. דגל אדום מונף מיד, המרוץ נפסק. כולם חזרו לרחבת הטיפולים לתיקונים מהירים ולהזנקה מחדש של כל הנהגים למרות התאונה הלא קלה.
זינוק חדש, קארטים צולעים משהו, אלא שהפעם הזינוק עובר בהצלחה, שחר שוב שומר על המקום הראשון, ויסלברגר בזינוק מוצלח עוקף את בעשא ומתייצב שני, מינק שזינק חמישי מצליח ל"גנוב" מספר מקומות בזינוק ומתייצב שלישי, בעשא עובר למקום הרביעי.

שחר בנהיגה יוצאת מן הכלל פותח מבערים ובורח לחבורה. הקרב האמיתי במרוץ היה על מקומות 2,3,4. בין מינק, ויסלברגר ובעשא. מינק המנוסה עוקף את ויסלברגר ומתייצב שני, בעשא מנסה נואשות לעקוף את ויסלברגר שנמצא במקום השלישי אך ללא הצלחה מרובה,
ונשאר רביעי לאורך כל המרוץ.
הקפה אחרונה - שחר בפער ענק וללא איום של ממש, מוריד הילוך וחוצה את קו הסיום בזחילה מעליבה משהו, מינק שנלחם על חייו מסיים שני, אופיר ויסלברגר בנהיגה שקטה ורגועה מסיים שלישי.
למרות התאונות ולמרות המכשולים, העידו רוב הנהגים כי נהנו מאוד מהמרוץ וקיבלו 100 אחוז של אקשן נון סטופ.
השחר מעולם לא נראה טוב יותר. למרות שבסיום המרוץ נצפתה "אחלה" של שקיעה.



תוצאות סופיות
1.איציק שחר
2.יניב מינק
3.אופיר ויסלברגר
4.עומר בעשא
5.אודי סמואל

דרוג נהגים
1.יניב מינק 214 נק‘
2.עומר בעשא 155
3.אופיר ויסלברגר 132
4.אלירן ביטון 117
5.לאוניד סניגרוב 116
6.אייל נוריאל 106
7.אודי סמואל 87
8.עינת מנשה 82
9.איציק שחר 60
10.קובי לוי 53